نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

کاشت موقت مژه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اکستنشن مژه ها (کاشت مژه مصنوعی)

نکاتی وجود دارد که ممکن است  دوست داشته باشید درمورد اکستنشن مژه یا کاشت مژه مصنوعی بدانید. در این بخش  ۵ نکته را متذکر می شویم  که باید پیش از اقدام برای اکستنشن مژه (کاشت مژه مصنوعی) از آنها باخبر باشید.

تقریبا تمام خانم‌ها دوست دارند مژه‌هایی بلند و ضخیم داشته باشند، و برای اینکه به این آرزوشان برسند، راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. چرا که یک چهره‌ی زیبا بدون مژه‌هایی بلند و ضخیم ناقص است.

مژه، به بخشی از مد تبدیل شده است. امروزه می‌توانید سرم‌های بلند کننده، مژه‌های مصنوعی چندبار مصرف، اکستنشن‌های مژه و محصولات متعدد دیگری را برای آراستن مژه‌هایتان بیابید. اما نکته‌اش این است که تمام این محصولات، راه‌حلی موقتی دارند.

چیزی که این روزها خانم‌های بیشتر و بیشتری به سمتش می‌روند کاشت مژه مصنوعی است.کاشت مژه مصنوعی ، تکنیک جدیدی است که به شما کمک می کند تا مژه هایتان را توسعه دهید تا زنانه و با شکوه بنظر برسید. اما قبل از اینکه بسمت استفاده از این تکنیک بروید، چیزهایی هستند که باید بدانید.

۱. اکستنشن مژه چیست؟
اول از همه باید بدانید که اکستنشن مژه واقعا چیست. اکستنشن مژه، مژه‌هایی مصنوعی است که تک تک به مژه های طبیعی شما چسبانده می شود تا ضخامت، طول و رنگ مژه‌هایتان را بهبود بخشد.

این اکستنشن‌ها از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخته می‌شوند. استفاده از مژه‌ها مصنوعی چیز جدیدی نیست، اما تفاوت بین تکنیک‌های قدیمی و جدید این است که امروزه، مژه‌های مصنوعی بجای پوست پلک، به مژه‌های شما چسبانده می‌شوند، بنابراین ظاهری فریبنده ایجاد خواهند کرد. همچنین بر خلاف مژه‌های مصنوعی سنتی، دیگر از چسب‌های مضر استفاده نمی‌کنند.

۲. ماندگاری اکستنشن مژه چه مدت است؟
اگر تصمیم گرفته اید که اکستنشن مژه کنید، باید اینرا هم بدانید که چقدر عمر خواهند داشت. این مژه‌های مصنوعی معمولا بین ۲ تا ۴ هفته و اگر بصورت استثنایی از آنها مراقبت کنید تا ۶ هفته ماندگاری خواهند داشت.

۳. آیا اکستنشن مژه بی خطر است؟
اکستنشن مژه باعث نخواهد شد که مژه‌های طبیعیتان را از دست بدهید. این مژه‌ها عوارض جانبی هم ندارند. اما باید خیلی مراقب مژه‌هایتان باشید. بعد از اینکه اکستنشن مژه انجام دادید، نباید تا ۲۴ ساعت با آب در تماس باشید تا مژه‌ها بخوبی سر جایشان قرار بگیرند.

۴. آیا چسب مورد استفاده مضر نیست؟
ممکن است این سوال برایتان بوجود آمده باشد که اگر در حین اکستنشن مژه قطره‌ای از چسب درون چشمتان بریزد چه خواهد شد. از آنجایی که در کل مدت اکستنشن، چشمان شما بسته است، بنابراین چسب در چشمان شما نمی‌ریزد. اما بهرحال قبل از انجام اکستنشن مژه، باید اطمینان حاصل کنید که چسب استفاده شده برای چشمان شما مضر نباشد. مطمئن شوید که چسب، عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر برای چشم باشد، موادی همچون فرمالدئید.

همچنین ممکن است به چسب آلرژی داشته باشید، اما این باعث عفونت نخواهد شد. یک کارشناس دوره دیده و با تجربه‌ی اکستنشن مژه هیچگاه اجازه نخواهد داد که عفونتی بوجود بیاید. در این اکستنشن از چسب‌های متنوعی استفاده می‌شود که بسته به حساسیت شخص مورد نظر انتخاب می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

)
Search Results

    5 توصیه در مورد اکستنشن مژه ها (کاشت مژه مصنوعی) - بیتوته
    www.beytoote.com/.../should3-eyelash-extensions.htm...

Translate this page
نکاتی در خصوص اکستنشن مژه یا کاشت مژه مصنوعی,ماندگاری اکستنشن مژه,عوارض و خطرات کاشت مژه مصنوعی,نکاتی در خصوص چشب اکستنشن,پس از کاشت مژه ...
Images for ‫کاشت موقت مژه‬‎Report images

    Image result for ‫کاشت موقت مژه‬‎
    Image result for ‫کاشت موقت مژه‬‎
    Image result for ‫کاشت موقت مژه‬‎
    Image result for ‫کاشت موقت مژه‬‎

More images for کاشت موقت مژه
p5extension|کاشت مژه طبیعی و مصنوعی (دائمی و موقت)
p5extension.blogfa.com/post/32
Translate this page
p5extension سالن آرایشگاه زیبایی عروس - کاشت مژه طبیعی و مصنوعی (دائمی و موقت) - بهترین آرایشگاه زنانه در تهران شریعتی کاشت ناخن رنگ مو اکستشن مو مژه ...
اموزش تصویری عملی کاشت مژه مصنوعی توسط خود شخص در خانه
mod20.ir/.../اموزش-تصویری-عملی-کاشت-مژه-مصنوعی...
Translate this page
اموزش تصویری عملی کاشت مژه مصنوعی توسط خود شخص در خانه,کاشت مژه,چسباندن ... می تواند منجر به آسیب فولیکول های مو شده و به طور موقت یا دائم رشد مژه قطع شود.
چگونه مـژه‌ها را دو برابر کنید؟ - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › سلامت › زیبایی
Translate this page
Jan 12, 2015 - در كاشت موقت مژه‌ها يك هفته دوام مي‌آورند. اين نوع كاشت به دليل چسبي كه استفاده مي‌شود، ماندگاري كمتري دارد. كاشت مژه مصنوعي روش جديدي است كه به ...
برای داشتن مژه های جذاب از اکستنشن استفاده کنید - ایران ناز
www.irannaz.com/attractive-for-eyelash-extensions-ste...
Translate this page
البته بسیاری از افراد اکستنشن را با کاشت مژه اشتباه می‌گیرند در صورتی که این دو با هم کاملا متفاوت هستند. اگر می‌خواهید با داشتن مژه‌هایی پرپشت و بلند با ظاهری ...
دانستنی هایی درباره ی کاشت و اکستنشن مژه | کوکا
www.coca.ir/planting-eyelash-extensions/
Translate this page
Jan 12, 2015 - در این مقاله با انواع روش های کاشت و اکستنشن مژه برای بلندتر شدن مژه هایتان آشنا خواهید شد، تقویت مژه ها، کاشت دائم و موقت مژه.
آموزش جدید ترین اکستنشن و کاشت مژه 2014 همراه با مدرک
www.aparat.com/.../آموزش_جدید_ترین_اکستنشن_و_...
Translate this page
Oct 20, 2014 - بهترین آموزشگاه آرایش زنانه شمال تهران مجهز 09368384941 آموزش جدید ترین اکستنشن و کاشت مژه 2014 همراه با مدرک مجموعه آموزشی و آرایشی شمال ...
تغذیه ویژه برای مژه و كاشت مژه | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/4555
Translate this page
Aug 25, 2011 - كاشت مژه، امروزه بحثي بسيار داغ و جديد است. اين مژه‌هاي ... جدا از دلایل این تمایل، به سادگی می‌توان مژه‌ها را به صورت دائم یا نیمه‌دائم و موقت رنگ کرد.
کاشت مژه و شرایط انجام آن - تبیان
https://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=143723
Translate this page
Nov 20, 2010 - بدون تردید داشتن مژه های پُر پشت در زیبایی چهره ی انسان اهمیت فوق العاده ای دارد. مژه های پُر پشت بر زیبایی چشم ها افزوده و در کنار سایر عناصر

 

 



:: بازدید از این مطلب : 960
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

کاشت مژه طبیعی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع روش های کاشت مژه

مژه ها به تقارن صورت و نمایش چهره فرد به دیگران کمک زیادی می کنند. ممکن است شخص بدون مژه به خاطر ظاهر خود احساس خجالت زیادی بکند. جراحی کاشت یا جراحی ترمیمی مژه غالبا می تواند مژه ها را بازگرداند. برخی خانم ها مژه های خود را بر اثر بیماری، وسواس کندن بیش از حد مژه ها یا با آسیب زدن دائمی به آن ها در هنگام برداشتن مژه های مصنوعی چسبی از دست می دهند؛ برخی دیگر هم با مژه های کم پشت به دنیا می آیند و واقعا آرزوی مژه های خیلی پرتری را دارند. کاشت مژه دائمی یک روش درمانی برای افرادی که مژه های کم پشت دارند یا به هر دلیل مژه آنها ریخته است، می باشد. مژه می توانند به شیوه های مختلف دچار ریزش شوند:

  • صدمه ناشی از تصادف، زخم های سوختگی و غیره
  • بیماری و درمان های پزشکی
  • ناهنجاری های مادرزادی
  • عوامل موروثی
  • کندن مژه ها توسط خود فرد
  • روش های درمان سرطان مانند پرتودرمانی، شیمی درمانی و جراحی جدا کردن تومور

چرا مژه بکاریم؟

جراحی کاشت مژه طبیعی هم مانند جراحی عمومی کاشت مو می تواند به دلایلی مورد نیاز باشد:

  • ترومای فیزیکی (آسیب دیدگی صورت و جای زخم ناشی از حوادثی مانند تصادفات جاده ای، سوانح صنعتی، سوختگی های ناشی از حرارت و سوختگی های شیمیایی و تاتوی پلک) همراه با آلوپسی ناشی از کشش مربوط به استفاده از مژهای مصنوعی که متداول است.
  • درمان های پزشکی و جراحی. درمان جراحی آسیب دیدگی یا تومور که منجر به از بین رفتن فولیکول های مژه و باقی ماندن اثر زخم روی بافت می شود؛ رادیودرمانی یا شیمی درمانی که برای سرطان صورت می گیرد و منجر به از دست دادن موها می شود.
  • وسواس کندن مژه ها و دیگر موهای بدن که اصطلاحا به آن تریکوتیلامانیا گفته می شود.
  • مو نداشتن همه قسمت های بدن بر اثر یک بیماری مادرزادی هم می تواند یکی از علت هایی باشد که باعث می شود فرد به جراحی کاشت مژه فکر کند.
  • ممکن است مژه ها در جریان روال عادی کارهایی که برای زیبایی انجام می دهیم به طور دائمی آسیب ببینند؛ احتمالا بر اثر کشیدن اتفاقی آن ها در هنگام برداشتن مژه های مصنوعی یا وسواس کندن بیش از حد مژه ها

مد تا حد زیادی روشی که افراد مژه های خود را با انتخاب های خود هماهنگ می کنند به آن ها دیکته می کند. طیف وسیعی از لوازم آرایشی وجود دارند که می توانند به بلندتر، پر پشت تر یا به رنگ متفاوت به نظر رسیدن مژه ها کمک کنند. در دوران اخیر افراد بیشتر و بیشتری برای داشتن مژه هایی که آرزوی آن را دارند به کاشت مژه امید بسته اند. این عمل های کاشت پیشرفت نسبتا جدیدی هستند ولی به طور فزاینده ای در حال متداول شدن هستند زیرا خانم ها تمایل به داشتن مژه هایی پرتر که بین ستاره های سینما و تلویزیون متداول است دارند.

tumblr_m36lkmm6Lu1r7h608o1_

روش

پزشک تحت بیحسی موضعی میکروگرافت هایی را از پوست سر گرفته و فولیکول های برداشت شده یعنی موهای طبیعی را به مژه ها پیوند می زند. گرافت ها به واحدهای فولیکولی مجزا تقسیم می شود.این نوار از پوست سر به یک متخصص داده می شود تا بافت مو را به صورت فولیکول های موی تکی برای پیوند جدا کند. هر چربی اضافی و پوست جدا می شود تا هر میکروگرافت تا حد امکان کوچک شد. پس از تزریق بیحسی و محافظت از پلک چشم با یک پوشش، موها را می توان یکی یکی به پلک پیوند زد. هر فولیکول مو به صورت مجزا کاشت می شود. تمامی میکروگرافت ها موهای فولیکولی مجزایی هستند که با نهایت دقت با استفاده از یک سوزن پیوند بسیار ریز بر روی پلک قرار داده می شوند. کاشت مژه بین یک تا سه ساعت طول می کشد. پس از کاشت مژه دائمی، مژه های جدید نسبت به مژه های طبیعی بیشتر رشد می کنند و باید به صورت منظم کوتاه شوند. با روش میکروسرجری پیشرفته می توان کاشت مژه دائمی را تجربه کرد. در این روش بیمار می توان طول مژه ها را تعیین کند. کاشت مژه تحت بیهوشی موضعی و در حالی انجام می شود که بیمار هشیار است. موهای کاشته شده به رشد کردن در پلک ادامه خواهند داد و با رشد آن ها ممکن است بیمار مجبور به دنبال کردن یک برنامه فر دادن موهای کاشته شده باشد تا این موها با انحنای طبیعی مژه هایی که قبلا وجود داشته اند هماهنگ شوند. به علاوه بیماران به پیرایش موهای در حال رشد نیاز خواهند داشت تا طول آن ها را در حد مورد نیاز نگاه دارند.

نحوه و طریقه

فرآیند کاشت مژه طبیعی شامل مجموعه ای از برش های کوچک در بالا و پایین پلک همراه با جاسازی موهای مژه است. فولیکول های مو پوست سر برداشت می شوند و سپس در نواحی مخصوصی از پلک پیوند زده می شوند. بخیه ها موهای پیوندی را محکم سرجای خود نگه می دارند و پزشک جراح می تواند 24 تا 40 مژه بکارد. کل این فرآیند کمتر از دو ساعت طول می کشد و تا یک هفته پس از جراحی فرد کمی درد، کبودی و ورم را احساس می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




    Images for ‫کاشت مژه طبیعی‬‎Report images
        Image result for ‫کاشت مژه طبیعی‬‎
        Image result for ‫کاشت مژه طبیعی‬‎
        Image result for ‫کاشت مژه طبیعی‬‎
        Image result for ‫کاشت مژه طبیعی‬‎
    More images for کاشت مژه طبیعی
    انواع روش های کاشت مژه-کلینیک زیبایی رز
    tehrancosmetics.com/انواع-روش-های-کاشت-مژه/

Translate this page
Dec 20, 2014 - روش جراحی کاشت مژه دائمی با موی طبیعی همراه با نحوه و طریقه آن به همراه قیمت،هزینه و عوارض.
کلینیک تخصصی کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت مژه طبیعی ...
parsanclinic.com/
Translate this page
کاشت مو,کاشت موی طبیعی,کاشت ابرو,کاشت ابرو طبیعی,کاشت مژه,کاشت مژه طبیعی.
5 توصیه در مورد اکستنشن مژه ها (کاشت مژه مصنوعی) - بیتوته
www.beytoote.com/.../should3-eyelash-extensions.htm...
Translate this page
نکاتی در خصوص اکستنشن مژه یا کاشت مژه مصنوعی,ماندگاری اکستنشن مژه,عوارض و خطرات کاشت مژه مصنوعی,نکاتی در خصوص چشب اکستنشن,پس از کاشت مژه ...
دکتر دائر - کاشت طبیعی مژه
drdaer.com/index.aspx?siteid=138&pageid=4484
Translate this page
کاشت طبیعی مژه برای افرادی انجام می شود که به دلایل مختلفی مانند سوختگی، تصادف، ضربه و دیگر موارد مؤه های خود را از دست داده اند. کاشت مژه عملی بسیار سخت و ...
کاشت مژه طبیعی و مصنوعی - p5extension,آرايشگاه عروس رنگ ...
p5extension.blogfa.com/post/32
Translate this page
p5extension سالن آرایشگاه زیبایی عروس - کاشت مژه طبیعی و مصنوعی (دائمی و موقت) - بهترین آرایشگاه زنانه در تهران شریعتی کاشت ناخن رنگ مو اکستشن مو مژه ...
کاشت مژه - عمل بینی
drjafaripour.com/کاشت-مو/کاشت-مژه/
Translate this page
کاشت مژه و شرایط انجام آن بدون تردید داشتن مژه های پُر پشت در زیبایی چهره ی انسان ... از مژه های مصنوعی برداشتن تومورهای مختلف با جراحی، رادیوتراپی و شیمی درمانی ...
پیوند مژه - وب سایت رسمی مرکز پیوند موی طبیعی ایران
www.phhtc.com/hair-restoration/moje.html
Translate this page
... even as a Menu · صفحه اصلی · پیوند موی طبیعی پیوند مژه ... بیماری با طاسی مادرزادی برای کاشت مژه مصنوعی کاندید می باشد که با چسب به مژه می چسبد. 2 . پیوند ...
دکتر مریم ملکی - متخصص پوست و مو - پیوند مژه وابرو
www.doctormaleki.com/index.php?ToDo...AID...
Translate this page
مزوتراپی جهت شفاف سازی كاشت موی طبیعی و داراى رشد. ... درمانهای طبیعی یا جراحی که منجر به از دست رفتن مژه ها یا ابروها میشود درمان رادیو تراپی، شیمی درمانی یا ...
کاشت ابرو و مژه آسان نيست - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=83784
Translate this page
Jan 21, 2009 - عمل جراحی کاشت مژه‌ با بی ‌حسی موضعی انجام می ‌شود و بین 1 تا 3 ساعت زمان می ‌برد. موهای جدید سریع‌ تر از موهای طبیعی مژه رشد می‌ کنند و شاید لازم ...

 

 



:: بازدید از این مطلب : 922
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

    متعادل سازی بینی

 

 

 

 

 

 

گریم بینی

با سایه های که کنار بینی می زنیم می توانیم بینی های گوشتی را بسیار کوچک تر نشان بدهیم .

روی بینی را روشن تر کنید و کنارها را تیره تر می کنیم .

گریم بینی ، گریم بینی گوشتی ، گریم بینی پهن ، گریم بینی بزرگ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع بینی

۱. پهن و گوشتی
۲. بینی کشیده و قوز دار (استخوانی)
۳. بینی طبیعی
۴. بینی که انحراف و تیغه به یک سمت تمایل بیشتری دارد.

برای متعادل سازی و زیباسازی هر جزء از اجزای صورت می‌توان از فون‌های تیره یا روشن استفاده کرد و در مراحل پیشرفته تر، مثل آرایش عروس یا متعادل سازی های سینمایی از پالت‌های رنگی بهره برد. در اینجا با استفاده از فون‌های تیره و روشن که معمولاً در دسترس است و بیشتر در منازل یافت می‌شود و نیازی به هرزنه اضافی ندارد، قدم به دنیای جذاب متعادل سازی می گذاریم.

بینی های پهن و گوشتی

ابتدا زیر بینی را از پایین به سمت بالا با استفاده از فونی که تیره تر از رنگ پوست، تیره می‌کنیم. هرچه قدر تیره‌گی به سمت بالا می آید، کمتر می‌شود. سپس دو طرف بینی را به سه قسمت تقسیم می‌کنیم و یک سوم انتهایی بینی را با فون تیره، خط تیره ای رسم می‌کنیم. طرح متوازی الاضلاع ایجاد کرده، داخل آن را تیره و به سمت گونه ها پخش می‌کنیم و برای روی تیغه بینی از فون روشن بهره می‌گیریم. هرچه قدر بینی پهن تر باشد، خطوط موازی روی تیغه بینی را به هم نزدیک می‌کشیم، در غیر این صورت، روی بینی، طراحی به شکل U ایجاد می‌کنیم و تا وسط ابروها ادامه می‌دهیم. روی نوک بینی، یک خط منها می‌گذاریم و حالت نیم دایره وصل می‌کنیم. لبه پره‌های بینی و زیر این قسمت را از پایین به بالا تیره می‌کنیم. هرچه به سمت بالا می‌آید، کمرنگ می‌شود. داخل حفره های بینی را نیز به سمت پایین و با گوش پاکن پخش می‌کنیم.

بینی های نرمال یا طبیعی

این نوع بینی‌ها نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی ندارند کافی است فونی مناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کرده و روی بینی بزنند و آن را پخش کنند. اما اگر احیاناً بینی شما جراحی شده است و در اثر جراحی بیشتر از حد طبیعی به سمت بالا تمایل دارد، به عبارت دیگر، بینی تان سربالا شده است می‌توانید مقداری فون رنگ روشن تر از پوست خود را زیر تیغه بینی بزنید و به سمت بالا پخش و محو کنید. اما برای بینی‌هایی که نوک آن به سمت پایین افتادگی دارد، از زیر بینی با رنگی تیره تر از پوست، لکه ای می اندازیم و به سمت بالا پخش می‌کنیم.

بینی های استخوانی و قوز دار

زیر بینی را از پایین به بالا روشن می‌کنیم و برای روی کل بینی از فونی نسبتاً روشن تر و برای تیغه بینی از فونی روشن، مثل پوست پیازی استفاده می‌کنیم. اگر قوز بینی زیاد باشد، بالا و پایین قوز را رونگ روشن می‌زنیم و به اطراف خارج قوز پخش می کنیم اما اگر قوز کم بود، روی آن یک لکه تیره می‌اندازیم و فقط روی همان قسمت پخش می‌کنیم. در آخر، نکته ای که باید به آن اشاره شود، این است که هنگام زیباسازی بینی باید مراقب فاصله چشم‌ها از یکدیگر باشید، زیرا اگر فون‌ها به صورت نادرست استفاده کنید، نه تنها به چهره شما (که به طور حتم از زیبایی خدادادی بهره هایی دارد) جذابیت خود را از دست می دهد، بلکه عیوبی نیز به آن افزوده خواهد شد. امید است با فراگیری علم زیباشناسی و فنون زیباسازی و متعادل سازی بتوانید زیبایی های چهره خودرا صد چندان کنید و با نگاه کردن به این زیبایی‌ها، به دستهای خلاق خود تبریک بگویید و خداوند را به خاطر آن سپاسگزار باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




    چگونه بینی را با آرایش کوچکتر نشان دهیم | ایران آتا
    iranata.com › چگونه می‌توانیم؟

Translate this page
Aug 30, 2013 - برای آرایش بینی و متعادل سازی و زیباتر نشان دادن فرم آن، ابتدا باید نوع بینی را تشخیص دهیم و بعد سراغ رفع عیوب احتمالی آن برویم.
اموزش تصویری کوچک کردن بینی با گریم و عکس مرحله به مرحله
mod20.ir/.../-اموزش-تصویری-کوچک-کردن-بینی-با-...
Translate this page
کوچ کردن بینی با رژگونه,کوچک کردن بینی با کرم پودر,کوچک کردن بینی با ایدان,کوچک کردن ... اموزش تصویری یک مدل گریم و متعادل سازی چهره با سایه روشن.
Images for ‫متعادل سازی بینی‬‎Report images

    Image result for ‫متعادل سازی بینی‬‎
    Image result for ‫متعادل سازی بینی‬‎
    Image result for ‫متعادل سازی بینی‬‎
    Image result for ‫متعادل سازی بینی‬‎
    Image result for ‫متعادل سازی بینی‬‎

More images for متعادل سازی بینی
متعادل سازي بيني - شنيون عروس
shini.fatablog.com/t_متعادل%20سازي%20بيني
Translate this page
Jul 1, 2015 - متعادل سازي چشم, متعادل سازي بيني, متعادل سازي ابرو, متعادل سازي سايه, گريم متعادل سازي ابروها, نمونه سوالات متعادل سازي,. دانلود (جهت نمايش در ...
. - متعادل سازی چهره - تالیفات خانم باستانی
mahsabano.mihanblog.com/post/14
Translate this page
Jan 28, 2010 - آشنایی با خطوط منفی ومثبت. با توجه به فرمهای چهره و استفاده از تكنیك سایه وروشن در چهره نكات مثبت صورت مثل تیغه بینی ،زیر چشم ،گونه ها و ...
متعادل سازی بینی - میکاپ عروس
model.fullblog.ir/Tag/++++متعادل+سازی+بینی
Translate this page
متعادل سازی بینی, متعادل سازی ابرو, متعادل سازی سایه, گریم متعادل سازی ابروها,. برای گریم حتی می توانید کار را بدون ابزار حرفه ای شروع نمایید و بیشتر از همه ...
متعادل سازی بینی - شنیون,میکاپ,آرایش
arayesh.arisfa.com/+++++متعادل+سازی+بینی/
Translate this page
قرینه سازی و متعادل سازی ناخن, متعادل سازی, متعادل سازی صورت, نتایج متعادل سازی, متعادل سازی چشم, متعادل سازی بینی, متعادل سازی ابرو,. عکس آرایش صورت عروس.
متعادل سازی بینی - شنیون,آموزش آرایشگری,رنگ مو , آرایش عروس
makeup.arisfa.com/+++++متعادل+سازی+بینی/
Translate this page
متعادل سازی صورت, نتایج متعادل سازی, متعادل سازی چشم, متعادل سازی بینی, متعادل سازی ابرو, متعادل سازی سایه, گریم متعادل سازی ابروها, متعادل سازی چانه و فک,.
آرشیو کتاب ها - متعادل سازی چهره زنانه
www.elmira-amozesh.com/book.aspx?id=22
Translate this page
Jul 12, 2013 - می کنیم ، بعداز آن روی چهره متعادل سازی انجام داده ودر آخر با پودر فیکس به حالت گذاشتن و .... 7-7 متعادل سازی انواع بینی ( گوشتی ؛ بلند و کوتاه و...).
آموزش متعادل سازی و گریم بینی گوشتی : مامان اینا
mamanina.ir/grimm-nose/
Translate this page
Jun 16, 2015 - مامان اینا سایتی شامل اطلاعات مفید برای مادران امروزی.

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1984
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

    آموزش آرایش صورت مروان خیر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای پوشاندن لکه ها و سیاهی های اطراف چشم به آرایشگاه رفتن نیازی نیست. همین مراحلی که ما در ادامه برایتان ذکر کرده ایم را اجرا کنید تا صورتی صاف و زیبا داشته باشید. برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با ساده ترین روش و کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت.

1. حلقه های سیاه را بپوشانید

آرایش صورت,آموزش آرایش صورت,مواد آرایشی

پیش از هر اقدامی مرطوب کننده spfدار یا ضدآفتاب مرطوب کننده به پوست خود بزنید که انواع پوشش دهنده ها به نرمی روی پوست حرکت کنند. سپس از کرم های دور چشم برای پوش کامل تیرگی های زیر چشم یا کرم پودر برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. باید از کرمی استفاده کنید که دقیقا همرنگ پوست طبیعی شما باشد. این که گاهی گفته می شود زیر چشم خود را با کرمی که یک یا دو درجه روشن تر است بپوشانید به هیچ عنوان درست نیست و اصلا حالت طبیعی به صورت نمی بخشد. بنابراین کرمی به رنگ پوست انتخاب کنید و با انگشتان اشاره آنها را زیر چشم بمالید. البته توجه داشته باشید که خیلی هم دست نکشید تا موجب قرمزی یا ورم زیر چشم نشود.

2. زیرساخت

آرایش صورت,آموزش آرایش صورت,مواد آرایشی

برای ایجاد زیرساخت آرایش، دو خط باریک از کرم دو تا سه درجه تیره تر از پوست را  زیر خط گونه ها، دو طرف روی بینی و بالای ابروها بکشید و با انگشتان دست آنها را محو کنید. در تصویر این خطوط را قرمز می بینید اما این کرم با رنگ روشن تر هم ترکیب شده است و رنگی تیره تر یا روشن تر از گردن ایجاد نمی کند.

3. بازبینی و برطرف کردن اشکال ها

آرایش صورت,آموزش آرایش صورت,مواد آرایشی

در این مرحله همه صورت را درست نگاه کنید تا اگر جایی از پوست به کرم یا پوشش دهنده نیاز دارد آنها را برطرف کنید. باید کرم به خوبی در پوست شما نفوذ کرده باشد و در منطقه ای به صورت پخش نشده باقی نماند. برای اینکه پوست زیباتر و صاف تر دیده شود می توانید از پودر یا پنکک برای جذب روغن و عرق صورت استفاده کنید.

 

4. رژگونه

آرایش صورت,آموزش آرایش صورت,مواد آرایشی

رژگونه های براق پودری که با برس روی گونه اعمال می شوند را فراموش کنید. ابتدا سیب گونه را پیدا کنید و برای این منظور می توانید لبخند بزنید تا گونه هایتان برجسته و گردی آن مشخص شود. کمی رژ یا کرم قرمز رنگ روی گونه قرار دهید و با انگشتان آن را در گردی گونه محو کنید. ترجیحا این کار را بسیار طبیعی انجام دهید و با توجه به رنگ پوست خود، رنگ قرمز یا گل‌بهی انتخاب کنید.

 

5. سایه براق و صدفی

آرایش صورت,آموزش آرایش صورت,مواد آرایشی

با انگشت اشاره خود، لایه ای از سایه چرب و براق را پشت چشم قرار دهید. رنگ استخوانی باعث بلند دیده شدن پشت چشم می شود و اگر اصطلاح نکرده باشید، ابروهای تمیز نشده را نیز می پوشاند و نشان نمی دهد. سایه نقره ای‌سفید نیز همین ویژگی را دارد. برای پوست های سبزه و تیره از رنگ زرد مایل به قهوه ای استفاده کنید. اگر دوست دارید پشت چشم براقی داشته باشید لایه داخل چشم را نیز سایه بزنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




    Images for ‫آموزش آرایش صورت مروان خیر‬‎Report images
        Image result for ‫آموزش آرایش صورت مروان خیر‬‎
        Image result for ‫آموزش آرایش صورت مروان خیر‬‎
        Image result for ‫آموزش آرایش صورت مروان خیر‬‎
        Image result for ‫آموزش آرایش صورت مروان خیر‬‎
        Image result for ‫آموزش آرایش صورت مروان خیر‬‎
    More images for آموزش آرایش صورت مروان خیر
    دانلود فیلم اموزش ارایش عروس مروان خیر،ارایش عروس 2
    mod20.ir/makeup/977/ارایش-عروس-عربی.html

Translate this page
دانلود فیلم اموزش شینیون,دانلود فیلم اموزش ارایشگری,دانلود فیلم مروان خیر,دانلود فیلم ا موزش ارایش عروس,دانلود فیلم کوتاه کردن مو مروان خیر,دانلود فیلم اموزش گریم ...
آموزش آرایشگری توسط مروان خیر آرایش خلیجی و آرایش عربی
makeup.mihanblog.com/post/37
Translate this page
آموزش آرایشگری توسط مروان خیر یکی از بزرگترین آرایشگران عرب به تازگی از ... مروان خیر مکاپ مروان خیر آرایش صورت مروان خیر شنیون مروان خیر فشن مروان خیر.
آموزش آرایش خط چشم مروان خیر - دانلود فیلم اموزش شینیون ...
www.fastersearch.ir/mxdnrvqrnmnsvdmnvcvndnsdcac... - Translate this page
دانلود فیلم اموزش شینیون عروس مروان خیر،شینیون موی عروس 2 سلام دوستان: ... بین سایت های ایرانی فیلم های اموزش ارایش وشینیون عروس و کوتاهی مو را به صورت کاملا ...
آموزش آرایش صورت مروان خیر
www.fastersearch.ir/mncdnrvqrnmnsvdmnvcvndnsdca... - Translate this page
مروان خیر, دانلود آموزش آرایش چشم مروان خیر, انواع مدلهای مو و آرایش صورت مروان خیر,آموزش آرایشگری,رنگ مودانلود فیلم اموزش شینیون عروس مروان خیر،شینیون موی عروس ...
عکس های عروس های مروان خیر - آموزش آرایشگری
arayeshblog.arisfa.com/post293.html
Translate this page
مطلب عکس هاي عروس هاي مروان خير - سایت تفریحی کولاک www.kooolak.ir/مطلب-عکس-هاي-عروس-هاي-مروان-خير/ Translate this page. Jun 7, 2013 عکس آرایش عروس مروان ...
ارایش مروان خیر - شنیون,میکاپ,آرایش
arayesh.arisfa.com/+++++ارایش+مروان+خیر/
Translate this page
مدل آرایش عروسکی , اموزش ارایش ناخن. آرایش صورت عربی. مدل آرایش موی عروس , آرايش عروس زيبا. جديدترين مدل مو. تصاویر ارایش چشم , عکس ارایش عروس ایرانی.
گالری عکس ارایش عروس مروان خیر-سری اول
javaneafghan..ir/post/277
Translate this page
گالری عکس ارایش عروس مروان خیر-سری اول. جمعه 16 اسفند 1392 ✿

:: بازدید از این مطلب : 1290

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ
برداشتن ابرو :

برای فرم دادن به ابرو باید نوع چهره را در نظر گرفت و به دیگر اعضاء چهره تعادل بخشید ، توجه داشته باشید موهای ابرو حدود سه مرتبه آهسته تر از موی سر رشد می کنند (موی ابرو حدود 0.15میلیمتر و موی سر حدود 0.45 میلیمتر در روز ) بنابراین اگر موی ابرو خالی شد باید 4 تا 8 هفته باید صبر کنید تا به حالت اول برگردد .

Click the image to open in full size.

فرم دادن به ابرو

ابتدا به کمک یک برس ابرو، ابرو ها را به سمت بالا و بیرون شانه کنید ، برس زدن ابرو باعث میشود موها خواب طبیعی خود را پیدا کنند و شما خط طبیعی ابرو را بهتر ببینید در ضمن گرد و خاک و سلول های مرده پوست نیز با برس زدن از بین میروند .

وClick the image to open in full size.

آرایش ابرو باید از گوشه داخلی آن شروع شده و بعد از ایجاد یک کمان ظریف به گوشه خارجی چشم برسد ابروئی ایده آل است که ابتدا و انتهای آن با پره های بینی یک مثلث تشکیل دهد بطور کلی فاصله طبیعی دو ابرو به اندازه یک چشم است با در نظر گرفتن این موضوع برداشتن موها را از وسط ابروها شروع کنید سپس موهای زائد و پرت اطراف را بردارید وقتی که اطراف ابرو تمیز شد از زیر ابرو دانه به دانه و رج به رج موهای زیر ابرو را بردارید و در انتها موهای بالای ابرو را بردارید . توجه کنید موها را در جهت رویششان از پوست در آورید برای قیچی کردن ابرو، موها را به طرف بالا شانه کنید و چند میلیمتر بلندتر از خط ابرو آنها را کوتاه کنید موهای ناحیه دم ابرو را به طرف پائین شانه کنید و کوتاه کنید

Click the image to open in full size.

رنگ ابرو :

برای مشخص کردن ابرویتان میتوانید از سایه ابرو و یا مداد استفاده کنید رنگ ابرو بایستی همرنگ ابرو ویا یک درجه پر رنگ تر باشد با یک برس ابرو که اریب و سفت است کمی سایه بردارید چند تکان بدهید تا اضافه های آن بریزد و سپس نقاط خالی ابرو را با ضربه های نرم پر کنید توجه کنید که تاج ابرو را زیاد پر رنگ نکنید زیرا غیر طبیعی معلوم میشود راه دیگر برای پرکردن نقاط خالی ابرو استفاده از یک مداد نوک تیز است با وارد کردن ضربه های آرام در جهت رویش مو میتوان جاهای خالی را پرکرد در نهایت با یک گوش پاک کن روی سطح ابرو بکشید اینگونه طبیعی تر میشود .

Click the image to open in full size.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



    آموزش تصویری برداشتن ابرو - کلیک دانلود
    click3.r98.ir/tag/آموزش+تصویری+برداشتن+ابرو

Translate this page
آموزش گام به گام ابروانتان را به سمت بالا برس بکشید و با قیچی ابرو قسمتهای اضافه آن را قیچی کنید. سپس، روی…,آموزش تصویری برداشتن ابرو,کلیک دانلود.
دانلود اموزش برداشتن ابرو رایگان - شنیون,میکاپ,آرایش
arayesh.arisfa.com/post437.html
Translate this page
دانلود اموزش برداشتن ابرو رایگان - شنیون - شنیون,میکاپ,آرایش.
دانلود اموزش برداشتن ابرو رایگان - آرایشگری
arayeshgari.arisfa.com/post352.html
Translate this page
دانلود اموزش برداشتن ابرو رايگان - ميكاپ عروس,شنيون,آرايش makeup.fatablog.com/post-267453.html ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود اموزش برداشتن ابرو رايگان, اموزش ...
دانلود اموزش برداشتن ابرو رایگان - شنیون,آموزش آرایشگری ...
ara.fullblog.ir/.../+دانلود+اموزش+برداشتن+ابرو+رایگا...
Translate this page
Jul 4, 2015 - اموزش برداشتن ابرو و اصلاح صورت, اموزش اصلاح صورت و برداشتن ابرو, دانلود اموزش برداشتن ابرو رایگان, برداشتن ابرو, ابرو برداشتن,
دانلود اموزش برداشتن ابرو رایگان - میکاپ عروس
model.fullblog.ir/.../+دانلود+اموزش+برداشتن+ابرو+را...
Translate this page
اموزش اصلاح صورت و برداشتن ابرو, دانلود اموزش برداشتن ابرو رایگان, برداشتن ابرو,. s 59 رنگ مو عید نوروز سال جدید. s 52 رنگ مو عید نوروز سال جدید. s 53 رنگ مو عید ...
آموزش تصویری برداشتن ابرو و نکاتی برای زیبایی آن
www.akairan.com/khanevadeh/.../bardashtaneabroo.ht...
Translate this page
Nov 26, 2015 - اموزش تصویری برداشتن ابرو پهن,دانلود رایگان آموزش تصویری برداشتن ابرو,آموزش تصویری برداشتن ابرو در فتوشاپ,آموزش تصویری برداشتن ...
دانلود فیلم آموزشی - مدل موی بانوان - چگونگی برداشتن ابرو
honardownload.com › ... › آموزش مدل مو › مدل موی بانوان
Translate this page
Oct 1, 2012 - شما اینجا هستید: Home آرایش و پیرایش خود آرایی آموزش مدل مو مدل موی بانوان دانلود فیلم آموزشی - مدل موی بانوان - چگونگی برداشتن ابرو. تاج آرزوها.
دانلود کلیپ و فیلم اموزش ارایش بند انداختن صورت و ابرو
axahang.rozblog.com/.../دانلود-کلیپ-و-فیلم-اموزش-ا...
Translate this page
آموزش آرایشگری - دانلود رایگان و همچنین آموزش آنلاین بوسیله کلیپ و فیلم آموزش ... آموزش اصلاح ابرو و صورت با بند در خانه,آموزشی , ,ابرو,برداشتن ابرو,حذف موهای زائد.
دانلود اموزش برداشتن ابرو رايگان - ميكاپ عروس,شنيون,آرايش
makeup.fatablog.com/post-267453.html
Translate this page
Dec 9, 2014 - دانلود اموزش برداشتن ابرو رايگان, اموزش برداشتن ابرو, اموزش برداشتن ابرو و اصلاح صورت, اموزش اصلاح صورت و برداشتن ابرو, دانلود رايگان اموزش ...
دانلود اموزش برداشتن ابرو رايگان - شنيون عروس
shini.fatablog.com/t_دانلود%20اموزش%20برداشتن%2...
Translate this page
Jul 5, 2015 - اموزش برداشتن ابرو و اصلاح صورت, اموزش اصلاح صورت و برداشتن ابرو, دانلود اموزش برداشتن ابرو رايگان, برداشتن ابرو, ابرو برداشتن,



:: بازدید از این مطلب : 925
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

    دانلود رایگان آموزش اصلاح ابرو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چگونه ابروانتان را بردارید؟1- ابروها را تا 3-4 هفته به حال خود رها کنید تا موهای ابرو خوب رشد کنند.

2- طرح و الگوی ابرو خود را با یک مداد ابرو و یا لب ترسیم کنید. سپس درون الگو را با مداد ابرو پر کنید.

آموزش قدم به قدم اصلاح ابرو (+تصاویر)
نکته: فرم صحیح ابرو زمانی است که ابتدای ابرو با مرکز پره بینی در یک راستا و قوس ابرو بالای 3/1 انتهایی چشم قرار گیرد(A)  و از خط فرضی که از قسمت خارجی پره بینی آغاز میگردد و از بخش خارجی چشم عبور میکند نباید ابروبیشتر امتداد یابد(C). همچنین ابتدا و انتهای ابرو تا آنجا که ممکن است  باید در یک راستا قرار گیرند.
آموزش قدم به قدم اصلاح ابرو (+تصاویر)
3- موهایی که خارج از خط الگو میباشند را با موچین و یا بند انداختن بکنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


    دانلود اموزش برداشتن ابرو رايگان - ميكاپ عروس,شنيون,آرايش
    makeup.fatablog.com/post-267453.html

Translate this page
Dec 9, 2014 - دانلود اموزش برداشتن ابرو رايگان, اموزش برداشتن ابرو, اموزش برداشتن ابرو و اصلاح صورت, اموزش اصلاح صورت و برداشتن ابرو, دانلود رايگان اموزش ...
دانلود اموزش برداشتن ابرو رایگان - شنیون,میکاپ,آرایش
arayesh.arisfa.com/post437.html
Translate this page
دانلود اموزش برداشتن ابرو رایگان - شنیون - شنیون,میکاپ,آرایش.
دانلود اموزش برداشتن ابرو رایگان - آرایشگری
arayeshgari.arisfa.com/post352.html
Translate this page
۱۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود اموزش برداشتن ابرو رايگان, اموزش برداشتن ابرو, اموزش برداشتن ابرو و اصلاح صورت, اموزش اصلاح صورت و برداشتن ابرو, دانلود رايگان اموزش .
دانلود فیلم آموزشی - مدل موی بانوان - چگونگی برداشتن ابرو
honardownload.com › ... › آموزش مدل مو › مدل موی بانوان
Translate this page
Oct 1, 2012 - شما اینجا هستید: Home آرایش و پیرایش خود آرایی آموزش مدل مو مدل موی بانوان دانلود فیلم آموزشی - مدل موی بانوان - چگونگی برداشتن ابرو. تاج آرزوها.
آموزش تصویری برداشتن ابرو - کلیک دانلود
click3..ir/tag/آموزش+تصویری+برداشتن+ابرو
Translate this page
آموزش گام به گام ابروانتان را به سمت بالا برس بکشید و با قیچی ابرو قسمتهای اضافه آن را قیچی کنید. سپس، روی…,آموزش تصویری برداشتن ابرو,کلیک دانلود.
دانلود کلیپ و فیلم اموزش ارایش بند انداختن صورت و ابرو
axahang..com/.../دانلود-کلیپ-و-فیلم-اموزش-ا...
Translate this page
آموزش اصلاح ابرو و صورت با بند در خانه - آپارات ... و صورت حرفه ای و تصویری. .... آموزش آرایشگری - دانلود رایگان و همچنین آموزش آنلاین بوسیله کلیپ و فیلم آموزش .
آموزش برداشتن و قرینه سازی ابرو
rojelab.com/video/videos/270/
Translate this page
Dec 8, 2013 - دانلود توضیحات می پسندم نمی پسندم مشترک شوید علاقه ها گزارش محتوای ... توضیحات: در این فیلم آموزش برداشت ابرو و آموزش قرینه سازی ابرو ها را ...
دانلود رایگان آموزش اصلاح ابرو - میکاپ , شنیون,لباس مجلسی
majlesirooz.persianblog.ir/.../دانلود_رایگان_آموزش_اص...
Translate this page
دستگاه برداشتن ابرو, دانلود رایگان شابلون ابرو, دانلود رایگان اصلاح ابرو, دانلود رایگان اصلاح صورت ابرو, دانلود رایگان آموزش اصلاح ابرو,. آموزش تصویری سایه چشم ...
آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ای
www.parsnaz.ir/visual-training-method-professional-h...
Translate this page
آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ای از نظر سانیا ابروهای پر بسیار زیبا هستند و ظاهر خوبی دارند ولی وی می گوید کسانی که ابروهای ... بهترین راهکار ها برای تناسب اندام-رژیم های لاغری رایگان و برنامه غذایی مناسب شما .... دانلود آهنگ جدید.
آموزش اصلاح ابرو و صورت با بند در خانه - آپارات
www.aparat.com/.../آموزش_اصلاح_ابرو_و_صورت_با_...
Translate this page
تک رژ ( آرایشی ) www.takroj.ir برای دیدن اموزش های بیشتر به سایت تک رژ مراجعه فرمایید. آموزش اصلاح ابرو و صورت با بند در خانه ابرو , برداشتن ابرو , حذ.
 
 
 
 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2701
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

دکلره کردن یعنی چه؟

اولین مرحله دکلره کردن یا دکلراسیون  است که به زبان ساده یعنی برداشتن رنگ مو؛ که مخلوطی است از پودر دکلره و اکسیدان 12 درصد که بايد با هم مخلوط شوند (اگر موهای ظریفی دارید بهتر است از اکسیدان 9 درصد استفاده کنید) تا غلظت آن به اندازه ماست شود. پس از آماده كردن رنگ از پشت سر و بخش پاييني سر شروع به رنگ زدن کرده و همینطور به بالای سر مي‌رويم تا كل موها را به رنگ آغشته كنيم. زمان انتظار براي رنگ گرفتن بستگی به جنس و مقاومت مو دارد (معمولا 30-20 دقیقه) که نتیجه آن پراکنده شدن و خارج کردن رنگدانه‌‌های طبیعی مو از ساختمان مو است كه به مرور به روشن شدن رنگ مو منجر مي‌شود. اگر بخواهیم موی طبیعی را بیشتر از 4 درجه روشن‌تر کنیم ابتدا باید موها را دکلره کنیم و بعد از آن رنگ انتخابی را استفاده کنیم.توصیه می‌کنیم قبل از دکلوراسیون برای جلوگیری از آسیب رسيدن يا تيره شدن پوست صورت، پوست اطراف صورت در نزديكي رويش موها را چرب كنيد.

در خانه موهای‌تان را مش کنید


از انواع لایت‌ها چه می‌دانید؟

اگر تفاوت رنگ موی پایه و تکه‌های انتخابی تا حدود 3 درجه باشد که توسط رنگ مو ایجاد می‌شود در گروه لایت‌هایی قرار می‌گیرد که موها را پرپشت‌تر هم نشان می‌دهد و اگر این تفاوت رنگ از 5 درجه بیشتر باشد به آن مش می‌گویند که با استفاده از مواد دکلره ایجاد می‌شود.  اگر هم لایه‌هایی از موی روشن حدود ۳ درجه به رنگ تیره درآورده شود آن را مش لولایت می‌نامند. این کار می‌تواند با فویل یا کلاه مش انجام شود.

کدام پودر دکلره مناسب است؟

پودرهای دکلره تنوع زيادي دارند و مارک‌های مختلفی از آنها در بازار موجود است. به طور کلی پودرهای دکلره از هر مارک و برندي كه باشند به دو نوع تقسیم می‌شوند:

۱-پودر دکلره سفید که ضعیف‌تر عمل کرده و معمولا برای موهای حساس، نازک و رنگ شده استفاده می‌شود.

۲-پودر دکلره آبی که قوی‌تر از پودر دکلره‌ سفید بوده و برای موهای طبیعی و سالم کاربرد دارد.

معمولا اگر مو مشکی طبیعی ( در کل رنگ تیره ) بود از پودر آبی و اگر رنگ طبیعی مو، روشن بود از دکلره ضعیف استفاده می‌کنیم. یادتان باشد هنگام دکلره به طور مداوم باید مو را کنترل کنید و مقاومت مو را بسنجید؛ اگر تکه‌ای از مو را جدا کردید و کشیدید و کش آمد بلافاصله باید مو را بشویید زیرا مو دیگر مقاومت ندارد و مکث بیشتر باعث سوختگی و پوسیدگی مو می‌شود.

شرايط دکلره کردن  موهای طبیعی

۱-اگر مو طبیعی باشد پس از دکلره از رنگ تیره به رنگ زرد خیلی روشن و تا پلاتینه تغییر می‌کند.البته یادتان باشد دکلره كردن موهای تیره نسبت به موهای روشن دشوارتر است.

۲- اگر قسمتی از موها رنگ شده باشد یا دریچه‌های مو خیلی ریز باشد ممکن است پس از دکلره رنگ مو به قرمزی یا نارنجی بزند.

۳- چنانچه مو قبلا به وسیله رنگ‌های گیاهی، حنا و رنگ‌های تیره شیمیایی رنگ شده باشد، هنگام دکلره رنگدانه‌های رنگی به سختی از ساختمان مو خارج می‌شوند و رنگدانه‌های زرد و آبی در موقع خروج با هم ترکیب شده و ایجاد رنگ سبز پر طاووسی می‌کنند. توصیه می‌کنیم خانم‌هایی که موهایی از این دسته دارند حتما با آرایشگر خود مشورت کنند.

4- موهاي دكلره شده را زير كلاه پلاستيكي قرار ندهید زيرا محلول دكلره اولا خشك شده و اثري را كه بايد روي موها داشته باشد نخواهد داشت. ثانيا موها زير كلاه پلاستيكي ظرافت و حالت خود را از دست مي‌دهد.

چگونه رنگساژ کنیم؟

- به رنگی که بعد از دکلره کردن روی موها می‌زنیم رنگساژ می‌گوییم.برای تهیه رنگساژ یک‌چهارم از تیوپ رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و اکسیدان و آب را به صورت

- یک به یک با رنگ مخلوط کرده تا به شکل ماست خیلی شل در بیاید.

- می‌توانید برای شل‌تر شدن مخلوط آب بیشتری اضافه کنید؛ رنگساژ را روی موی خیس زده و بعد از 5 تا 10 دقیقه بشويید. اگر رنگساژ در 5 دقیقه هم جواب داد، می‌توانیم مو را بشوییم. نحوه زدن رنگساژ روی مو مانند شامپو زدن است.

کم کردن عوارض دکلره موها

۱. بهتر است سالانه ۱ تا ۲ بار بیشتر به سراغ دکلره نروید تا موی شما در این فاصله فرصت کافی برای رشد داشته باشد و رنگ‌های جدید آسیب بیشتری به مو وارد نکنند، چراکه دفعات زیاد این کار، مو را خشک و شکننده و مستعد آسیب جدی می‌کند.

۲ .همیشه قبل از دکلره کردن مو برای جلوگیری از حساسیت و التهاب، ابتدا روی قسمتی از موها آزمایش کنید. حساسیت ممکن است در حد قرمزی و خارش پوست یا حتی شدیدتر به صورت تورم پوست سر باشد.

۳ .بعد از دکلره کردن از شامپوهای ملایم مانند شامپو بچه و نرم‌کننده استفاده کنید، زیرا باعث لطافت بیشتر موها و شانه کردن آسان آنها می‌شود و حتما بعد از استحمام سطح مو را با یک لایه از لوسیون‌ها و روغن‌های محافظ بپوشانید تا به‌تدریج مو بتواند به حالت اولیه برگردد. همچنین برای شکل دادن به این موها هرگز از باد گرم سشوار، اتوی مو و اسپری‌های حالت‌دهنده استفاده نکنید، چراکه در صورت استفاده، شکنندگی و خرد شدن مو را به همراه دارد.

فوت‌های کوزه‌گری برای رنگساژ

• اگر می‌خواهید که زردی مو را بگیرید از رنگ‌های سری دودی یا نقره‌ای استفاده کنید که زردی مو را خنثی کند.
• اگر زردی مو زیاد است به اندازه یک نخود رنگ بنفش را با رنگ اصلی مخلوط کنید،اگر می‌خواهید موهای‌تان زردی نداشته باشد هیچ‌گاه سری طلایی برای رنگساژ به‌کار نبرید.
• در رنگساژ بسته به حجم مو بايد از رنگ روشن در فرمول به اندازه بيشتر و از رنگ‌هاي تيره به اندازه حداکثر يک نخود استفاده کرد.
• اگر بخواهیم شدت تن زیتونی، طلایی و دودی را زیاد کنیم از واریاسیون‌های مربوط استفاده کنید 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



    Images for ‫آموزش مش مو‬‎Report images
        Image result for ‫آموزش مش مو‬‎
        Image result for ‫آموزش مش مو‬‎
        Image result for ‫آموزش مش مو‬‎
        Image result for ‫آموزش مش مو‬‎
        Image result for ‫آموزش مش مو‬‎
    More images for آموزش مش مو
    در خانه موهای‌تان را مش کنید - Bartarinha.IR | برترین ها
    www.bartarinha.ir › سلامت › زیبایی

Translate this page
Aug 5, 2014 - در خانه موهای‌تان را مش کنید رنگ مو،مش کردن،مش با فویل،های لایت،آموزش.
آموزش روش صحیح مش کردن مو - مدل
rozmodel..com/post/202
Translate this page
روش کار: 1-موها را به سمت پشت سر شانه کرده کمی روغن کف دست می ریزیم و موها را آغشته می کنیم که در موقع بیرون آوردن از کلاه مو کشیده نشود 2-انتها…,آموزش روش ...
چند نکته کلیدی در مورد مش کردن مو وچند ترکیب رنساژ - قمر
gamar.ir/.../چند-نکته-کلیدی-در-مورد-مش-کردن-مو-وچ...
Translate this page
در این پست میخوام چند نکته در مورد مش کردن مو به وسیله کلاه رو بهتون اموزش بدم. قبل از مش کردن چه نکانتی باید رعایت شود ؟ 1/ موها را باید صاف شونه بزنید چون اگر ...
آموزش مش كلاهي و مش با فويل - انجمن تخصصی آرایشگران
www.arayeshgaran.com/Thread-آموزش-مش-كلاهي-و-مش-...
Translate this page
Nov 11, 2013 - مش: پودر دکلره در دو نوع اسیدی ضعیف (برای موهای رنگ شده و آسیب دید ه) و قلیایی (برای موهای سالم و قوی )موجوده . دکلره در رنگدانه مو نفوذ کرده و پولک ...
آموزش کامل تکنیک های رنگ کردن مو مش دکلره همراه با مدرک - آپارات
www.aparat.com/.../آموزش_کامل_تکنیک_های_رنگ_ک...
Translate this page
Oct 21, 2014 - بهترین آموزشگاه آرایش زنانه شمال تهران مجهز 09368384941 آموزش کامل تکنیک های رنگ کردن مو مش دکلره همراه با مدرکآموزش کامل تکنیک های رنگ ...
آموزش قدم به قدم و صحیح مش مو | مجله تخصصي آرايشي,زيبايي ...
lifemag.ir › مو › رنگ کردن مو
Translate this page
اکثر خانم هایی که بصورت تجربی موهای خودشون رو مش می کنند(با کلاه) ممکن است با مسائلی در حین کار مواجه شوند که ناشی از ندانستن اصول کار است،در این مطلب روش ...
آموزش قدم به قدم مش کردن | مجله تخصصي آرايشي,زيبايي ...
lifemag.ir › مو › رنگ کردن مو
Translate this page
مش کردن مو يا همان هايلايت کردن مو به معني سايه انداختن بر روي تکه هايي از مو مي باشد. معمولا در اين روش زمينه مو تيره تر از تکه هاي مش يا هايلايت شده مو است. که از 3 الي ...
آموزش کار با مواد-مش فویلی - رژلب - سایت تخصصی آرایشی
rojelab.com/video/videos/306/
Translate this page
Jun 23, 2014 - تگ: آموزش تخصصی آرایشگری آموزش رنگ کردن مو آموزش تخصصی رنگ و مش آموزش مش فویلی آموزش مش فانتزی هایلایت خانم بحری آموزش کار با مواد ...
مش تکه ای با فویل آموزش تصویری
www.parsnaz.ir/news_detail_2837.html
Translate this page
آموزش مش تکه ای با فویل به روشن کردن لایه هایی از مو ی سر بنا به درجه روشنی مش یا هایلایت می گویند در این آموزش می پردازیم به مش با فویل که بسیا.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 980
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

مدل مو

جدیدترین مدل مو باز و شینیون باز زنانه و دخترانه 2015

انه,مدل مو مردانه,مدل موی فر,مدل مو باز,مدل مو بسته,مدل مو بلند,مدل مو

جدیدترین مدل مو باز و شینیون باز زنانه و دخترانه 2015

 مو مردانه,مدل موی فر,مدل مو باز,مدل مو بسته,مدل مو بلند,مدل مو

جدیدترین مدل مو باز و شینیون باز زنانه و دخترانه 2015

انه,مدل موی فر,مدل مو باز,مدل مو بسته,مدل مو بلند,مدل مو

جدیدترین مدل مو باز و شینیون باز زنانه و دخترانه 2015

 

جدیدترین مدل مو باز و شینیون باز زنانه و دخترانه 2015

 مدل مو,مدل مو۲۰۱۵ ,مدل مو ۹۴,وجدیدترین مدل مو,مدل موی عروس,مدل مو مجلسی ۲۰۱۵,مدل مو دخترانه,مدل مو کوتاه ۱۳۹۴,مدل مو پسرانه,مدل مو مردانه,مدل موی فر,مدل مو باز,مدل مو بسته,مدل مو بلند,مدل مو

جدیدترین مدل مو باز و شینیون باز زنانه و دخترانه 2015

 مو مردانه,مدل موی فر,مدل مو باز,مدل مو بسته,مدل مو بلند,مدل مو

جدیدترین مدل مو باز و شینیون باز زنانه و دخترانه 2015

و مردانه,مدل موی فر,مدل مو باز,مدل مو بسته,مدل مو بلند,مدل مو

جدیدترین مدل مو باز و شینیون باز زنانه و دخترانه 2015

ل مو مردانه,مدل موی فر,مدل مو باز,مدل مو بسته,مدل مو بلند,مدل مو

جدیدترین مدل مو باز و شینیون باز زنانه و دخترانه 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




    Images for ‫ژورنال شینیون‬‎Report images
        Image result for ‫ژورنال شینیون‬‎
        Image result for ‫ژورنال شینیون‬‎
        Image result for ‫ژورنال شینیون‬‎
        Image result for ‫ژورنال شینیون‬‎
        Image result for ‫ژورنال شینیون‬‎
        Image result for ‫ژورنال شینیون‬‎
    More images for ژورنال شینیون
    عکس های جدید از ژورنال شینیون مو - سفیدک
    www.sefidak.com/.../عکس-های-جدید-از-ژورنال-شینیو...

Translate this page
شینیون مو یکی از حالتهای پر دغدغه آرایش زنانه می باشد و معمولا ژورنالهای بسیاری را برای این مدل موهای هر ساله بیرون می دهند این موضوع گواه پر اهمیت بودن شینیون مو در ...
ژورنال شینیون موی عروسفشینیون عروس 93،شینیون بسته ...
baelm.ir/.../ژورنال-شینیون-موی-عروسفشینیون-عرو...
Translate this page
صفحه اصلی ژورنال شینیون موی عروسفشینیون عروس 93،شینیون بسته،مدل شینیون عروسفشینیون عروس 2014،مدل جدید مو،شینیون موی عروس ایرانی ...
بولور | ژورنال شینیون مو عروس سری دوم
www.booloor.com/.../ژورنال-شینیون-مو-عروس.html
Translate this page
گالری عکس از ژورنال شینیون مو عروس مدل مو زنانه تصاویر شینیون مو عروس 2014 جدیدترین های مدل شینیون مد مو عروس مدل مو کوتاه مدل مو بلند شینیون مو زنانه مدل مو ...
ژورنال شینیون مو عروس - مجله اینترنتی جذاب فا, مدل لباس ...
jazabfars.ir/ژورنال-شینیون-مو-عروس/
Translate this page
ژورنال شینیون مو عروس گالری عکس از ژورنال شینیون مو عروس مدل مو زنانه تصاویر شینیون مو عروس 2014 جدیدترین های مدل شینیون مد مو عروس مدل مو کوتاه مدل مو بلند ...
ژورنال شینیون مو عروس - مجله اینترنتی جذاب فا, مدل لباس ...
jazabfars.ir/.../ژورنال-شینیون-مو-عروس-گالری-عکس-ا...
Translate this page
ژورنال شینیون مو عروس. تاریخ: اسفند ۲۶ام, ۱۳۹۲; بدون نظر · wedding-hairstyles-58 · {…} ادامه مطلب … آرایش مو, زیبایی. . :: تبلیغات ...
جدیدترین ژورنال مدل مو جمع عروس در سال جدید - مو 2014
zibamoo.com/?p=3102
Translate this page
May 15, 2015 - مدل شینیون مو بسته. مدل مو عروس ع مدل مو جمع عروس , مدل مو تمام جمع عروس , مدل مو یک طرفه عروس , مدل مو جمع رو به بالا عروس , مدل مو جمع رو به پایین ...
ژورنال جدیدترین و زیباترین مدل های آرایش و شینیون عروس ...
zibamoo.com/?p=3509
Translate this page
Aug 14, 2015 - شینیون عروس اروپایی. مدل آرایش-خیلی از خانم ها بدون آرایش، احساس ناراحتی می‌کنند، اما اگر انتخاب مدل آرایش و نحوه ی انجام آن به طور صحیحی صورت ...
ژورنال شینیون مو - جالب
jaleb.diacoweb.ir/tag/ژورنال-شینیون-مو.html
Translate this page
مدل های جدید شینیون مو 4 - آکا. مدل های جدید شینیون مو 2013,مدل های موی شینیون جدید,مدل های جدید شینیون مو,مدل های جدید ... کلیپ آموزش شینیون مو. کلیپ آموزش شینیون ...
شینیون عروس 2015 – رنگ مو
rangemoo2015.zibaweblog.com/?cat=10

    Translate this page
    Nov 2, 2015 - مدل مو عروس , مدل مو جمع عروس , مدل شینیون عروس , مدل مو خلیجی عروس , مدل ارایش مو عروس , مدلهای متنوع مو عروس , ژورنال مو عروس. سایت سفیدک گالری ...

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

    آموزش رایگان فر مژه

 

 

 

 

 

جهت دانلود، اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت دانلود، اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




    Images for ‫آموزش رایگان فر مژه‬‎Report images
        Image result for ‫آموزش رایگان فر مژه‬‎
        Image result for ‫آموزش رایگان فر مژه‬‎
        Image result for ‫آموزش رایگان فر مژه‬‎
        Image result for ‫آموزش رایگان فر مژه‬‎
        Image result for ‫آموزش رایگان فر مژه‬‎
    More images for آموزش رایگان فر مژه
    آموزش رایگان فر مژه - شنیون,آموزش آرایشگری,رنگ مو , آرایش ...
    makeup.arisfa.com/+++++آموزش+رایگان+فر+مژه/ - Translate this page
    آموزش رایگان فر مژه - شنیون,آموزش آرایشگری,رنگ مو آرایش عروس - شنیون,آموزش آرایشگری,رنگ مو , آرایش عروس.
    آموزش رايگان فر مژه - شنيون عروس
    shini.fatablog.com/t_آموزش%20رايگان%20فر%20مژه

Translate this page
شنيون شلوغ, شنيون كانادايي, شنيون كلاسيك, نحوه شنيون موي فر كوتاه, شنيون براي موهاي فر شده, انواع شنيون و فر براي موهاي كوتاه, آموزش فر مو, آموزش رايگان فر مژه,
آموزش رایگان فر مژه - آموزش آرایشگری,رنگ مو
rangmo.fullblog.ir/.../+++++آموزش+روشن+کردن+فر - Translate this page
آموزش رایگان فر مژه. تاريخ : 2 تير 1394 | 16:34 | نویسنده : آموزش آرایشگری,رنگ مو | بازدید : 362. آموزش فر مو, آموزش رایگان فر مژه, آموزش روشن کردن فر, ...
اموزش فر دایم مژه - فر مژه دائمی
www.okhtapoos.ir/banavan/matqdat/29.html
Translate this page
فر دائمی مژه ... مژه در تمام طول عمر رشد مي‌كند و هميشه طول آن به اندازه هميشگي مي‌رسد ... فر مژه دائمی | سالن آرايش و ... (آموزش رایگان آرایش ساده چشم ) »آموزش رایگان آرایش ...
آموزش رایگان فر مژه
shix.boldfa.com/tag/آموزش+رایگان+فر+مژه
Translate this page
انواع شنیون و فر برای موهای کوتاه, آموزش فر مو, آموزش رایگان فر مژه, آموزش روشن کردن فر, آموزش مو فر عربی, آموزش فر وکوتاه کردن مو, آموزش شینیون با مدل فر,
آموزش رایگان فر مژه - آموزش میکاپ,شنیون,آرایش عروس آموزش ...
ara.tinysite.ir/post/آموزش-رایگان-فر-مژه/
Translate this page
با یک انحنای درست و حسابی، مژه ها بلندتر، ضخیم تر و پر تر، و چشمان هم بزرگتر و سرحال تر بنظر می رسد. فر کردن مژه ها بوسیله فرمژه انجام می پذیرد هر …
نسخه قابل چاپ
arayeshii.blogsky.com/print/post-439
Translate this page
faalan.ir/آموزش+رایگان+فر+مژه/ Translate this page عضویت در بزرگترین اجتماع دختر پسرای ایرونی. عضویت در این گروه و استفاده مطالب آن کاملا رایگان می‌باشد.
آموزش فرمژه زدن
00060.ir/آموزش+فرمژه+زدن
Translate this page
روش فرمژه زدن - khanomgol.ir آموزش زدن رژلب و زیبا کردن لبها آموزش فرمژه زدن ... پودر بچه و ریمل,اموزش خودارایی دانلود رایگان,عکس مدل ارایش شیک زیبا باکلاس,اموزش ...
اُاُجوو (OojoO) - آموزش کاشت مژه
www.oojoo.ir/posts/آموزش%20کاشت%20مژه
Translate this page
آموزش جدید ترین اکستنشن و کاشت مژه 2014 همراه با مدرک - آپارات .... بقیه ی جاها کمتر میگیرم آموزش کاشت ناخن در صورت گروهی بودن سر گروه رایگان میباشد همه ی مدل ها رو . ... آموزشی آموزش مژه :: آموزش کاشت مژه و فر مژه ، اکستنشن مژه آموزش هیرکات آموزش

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 946
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

 

 

کم پشت بودن موها ناشی از ریزش موها و باریک شدن موهای موجود برروی پوست فرد می باشد . در مرحله اول باید بررسی های لازم در خصوص علت این ریزش مو انجام شود . علل مختلفی را برای آن می توان مطرح کرد .

 

موهای کم پشت

 

وقتی ریزش جنرالیزه یا وسیع مو وجود داشته باشد می تواند بدلیل خون ریزی ،رژیم غذایی سخت ،غذای كم پروتئین ،قطع داروهای استروئیدی یا قرصهای ضد بارداری بعد از مصرف طولانی ،سوءتغذیه ،كمبود آهن یا روی و نیز فشار و كشش برروی تار مو مثل بیگودی ،تل،ماساژ زیاد و سشوار ،تب بالا ،پركاری یا كم كاری تیروئید ، كم كاری غده هیپوفیز یا پاراتیروئید، استرس فیزیكی مثل جراحی ،استرس روحی مثل افسردگی شدید ،بیماری شدید و ... باشد.

 

از علل ریزش نقطه ای مو می تواند تاسی آندروژنیك هیرسوتیسم (پرمویی) زنان تاسی منطقه ای (آلوپسی آره آتا ) و تریكو تیلومانیا (كندن مو بعلت روانی ) باشد. تاسی آندروژنیك دارای الگوی مردانه و زنانه است. تاسی در مردان بیماری نیست.بلكه پاسخ فیریولوژیك به آندروژنها (همورمون جنسی مردانه) در مردان مستعد از نظر ژنتیكی است.

 

فولیكولهای مو سر دو ّگونه اند: فولیكولهای حساس به آندروژن كه در روی سر قراردارند. و فولیكول غیروابسته به آندروژن كه در دو طرف و پشت سر قراردارند. در افراد مستعد از نظر ژنتیكی تحت تاثیر آندروژنها فولیكولهای موهای ترمینال(زبر) به فولیكولهای ویلوس (موهای نازك) تبدیل می شوند و موی ترمینال ریزش پیدا می كند و توسط موی نازك جایگزین می شوند.

 

موهای کم پشت

 

فرورفتگی مثلثی شكل دو طرفه سر یعنی ناحیه قدامی،گیجگاهی بطور طبیعی در اغلب مردان جوان و زنان پس از بلوغ رخ می دهد.فرم دیگر افزایش فرو رفتگی دو طرفه همراه با فرورفتگی جلوی سر است فرم دیگر تاسی وسط سر است. بیمارانی كه تاسی آنها در سن جوانی رخ می دهد بیشترناراحت هستند. این افراد باید بدانند كه این روند طبیعی است و درمان می تواند با كمك پیوند مو ،فلاپهای پوستی یا كلاه گیس انجام شود.

 

در درمان این موارد دو داروی ماینوكسیدیل 2 تا 4 درصد و قرص فیناستراید كاربرد دارد.برای این که ظاهر موها پرپشت تر جلوه کند می توان از ترکیباتی که برای پرپشت کردن موها وجود دارند استفاده کرد . این ترکیبات سبب ایجاد حالت پف در موها شده و آنها را پرپشت تر نشان می دهد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


    برای تقویت موهای کم پشت باید چه کرد ؟ - بیتوته
    www.beytoote.com/attire/hair/support-hair.html

Translate this page
کم پشت بودن موها ناشی از ریزش موها و باریک شدن موهای موجود برروی پوست فرد می ... در درمان این موارد دو داروی ماینوكسیدیل 2 تا 4 درصد و قرص فیناستراید كاربرد دارد.
موهاي نازک و کم پشت نشانه کمبود ويتامين است
www.yjc.ir › علمی پزشکی › بهداشت و درمان
Translate this page
گروه : علمی پزشکی » بهداشت و درمان ... عماد معصومي، متخصص تغذيه ، با بيان اينکه موهاي نازک و کم پشت نشانه کمبود ويتامين و برخي از مواد معدني است در گفتگو با ...
درمان کم پشت بودن مو | مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/tag/درمان-کم-پشت-بودن-مو/
Translate this page
مو یکی از مسائلی است که برای افراد جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد. بعضی از میوه ها تاثیر بسیار زیادی بر روی رشد و رویش دوباره ی آنها دارد ، در این مطلب قصد داریم به ...
اصلی ترین عامل نازکی و کم پشت شدن موها
www.hidoctor.ir/41055_اصلی-ترین-عامل-نازکی-و-ک...
Translate this page
Sep 16, 2014 - سبک زندگی، نوع مواد غذایی که می خوریم و شرایط روانی انسان، تا میزان زیادی می تواند مشخص کننده سلامت و زیبایی پوست و مو آنها باشد.اگر جزو آن ...
موهای نازک و کم پشت تان را تقویت کنید - مو - زیبایی - سلامت ...
www.salamatnews.com › زیبایی › مو
Translate this page
Aug 23, 2015 - موهای نازک و کم پشت یکی از مشکلاتی است که ممکن است هر خانم یا آقایی به آن دچار شود. اگر شما هم از ... ماسك تخم مرغ برای درمان موهای نازک و کم حجم
بهترین ها برای تقویت،رشد و پرپشت شدن مو - حکيم تهراني
hakimtehrani.com/.../بهترین-ها-برای-تقویت،رشد-و-...
Translate this page
Sep 30, 2013 - عوامل موثر در ریزش، نازک و کم پشت شدن مو(آلوپسیا) .... گروه بهترین ها برای رشد و تقویت مو قرار می گیرد که البته با دارا بودن خواص درمانی همچون ضد ...
اگر موهای تان کم پشت است بخوانید .
www.live-news.ir/2014/04/08/sparse-hair/
Translate this page
Apr 8, 2014 - میان پرپشت یا کم پشت شدن موها با ژن ارتباط مستقیمی وجود دارد . ... که افراد به متخصصین پوست و مو مراجعه می کنند کم پشت بودن موهای شان م. ... امروزه با استفاده از شامپوهای نرم کننده حاوی پروتئین می توانید موخوره را درمان کنید .
کم پشتی مو - پزشک آنلاین - بزرگترین شبکه اطلاع رسانی و ...
www.pezeshkonline.ir/index.php?ToDo...Ref=Q...
Translate this page
زنی 30 ساله هستم موهای سرم بسیار چرب، نازک و کم پشت است به طوریکه در عرض ... که باعث کم پشت شدن موهایم شد میخواستم بدونم راهی دارویی برای درمان موهایم هست یا نه؟ .... هستم که موهای سرم در اثر فر با مواد شیمیایی بشدت نازک و کم پشت شده بودن و ...
موهای نازک و کم پشت تان را تقویت کنید - آفتاب
www.aftabir.com/.../موهای-نازک-و-کم-پشت-تان-را-تق...
Translate this page
Aug 25, 2015 - موهای نازک و کم پشت یکی از مشکلاتی است که ممکن است هر خانم یا آقایی به آن دچار شود اگر شما هم ... ماسک تخم مرغ برای درمان موهای نازک و کم حجم ... چرا که چتری قاب صورت شما را پوشانده و تصویری ظاهری از پُر بودن مو ها را ایجاد می کند، از ...
موهای کم پشت را چگونه تقویت کنیم ؟ | مجله تخصصي آرايشي ...
lifemag.ir › مو › درمان و مراقبت از مو
Translate this page
صفحه اصلي > مو > درمان و مراقبت از مو > موهای کم پشت را چگونه تقویت کنیم ؟ ... کم پشت بودن موها ناشي از ريزش موها و باريک شدن موهاي موجود برروي پوست فرد مي باشد ...

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 859
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()

سیستم وبلاگ دهی -سیستم وبلاگدهی