آموزش صاف کردن موهای فر
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

    آموزش صاف کردن موهای فر

 

 

داشتن موهایی صاف و ابریشمین برای بسیاری از دختران جوان یک رویاست، و آن‌ها برای صاف کردن موهای فرشان راه‌های بسیاری را امتحان می‌کنند، راه‌هایی طبیعی و مصنوعی. راه‌های طبیعی از آنجایی که بی ضرر هستند، بهتر می‌باشند. شیر نارگیل، عسل، آب لیمو، روغن زیتون، تخم مرغ و روغن موی گرم، محصولاتی هستند که برای صاف کردن موهای فر بکار می‌روند. در این مطلب ۴ راه مختلف برای صاف کردن موهای فر را باهم می‌خوانیم.

۱. مخلوط شیر نارگیل و آب لیمو

نارگیلی را رنده کنید و آنرا در مخلوط کنی با افزودن آب و عصاره شیر نارگیل خوب بهم بزنید. مقداری آب لیمو به آن اضافه کنید و آنرا به مدت ۴ تا ۵ ساعت در یخچال نگهداری کنید تا لایه‌ای کف آلود بر سطح مخلوط پدیدار شود. کف را از روی مخلوط بردارید و مایع را به طور مساوی روی موهایتان پخش کنید.

حوله تان را با آب داغ خیس کنید و حدود یک ساعتی موهایتان را با آن بپوشانید. حالا موهایتان را با شامپو بشویید. استفاده مکرر از این روش نه تنها باعث صاف شدن موهایتان خواهد شد، بلکه شوره ی سرتان را از بین برده و موهایتان را درخشان می‌کند.

 

۲. شیر

مقدار مساوی از آب و شیر را باهم مخلوط کنید و آنرا در یک بطری اسپری بریزید. مخلوط را به موهایتان اسپری کنید و ۲۰ دقیقه صبر نمایید. موهایتان را به آرامی با یک شانه‌ی دندانه درشت شانه کنید تا تمام رشته‌های موهایتان بطور یکنواخت به مخلوط آغشته شود. سپس موهایتان را با شامپو بشویید و دوباره موهایتان را در جهت خودش شانه کنید تا موهای فرتان صاف شود.

۳. روغن گرم

مالیدن روغن گرم به موها یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای صاف کردن موهای فر به روش طبیعی است. درمان روغن گرم، موهای شما را با پروتئین‌ها و ویتامین‌ها غنی می‌کند که برای داشتن موهایی سالم خیلی اهمیت دارد، مخصوصاً اگر موهایتان را بطور متناوب استایل می‌دهید.

روغن، نه تنها موهای شما را نرم می‌کند، بلکه آنرا صاف کرده و جلوه‌ای براق به آن می‌بخشد. روغن مویی را گرم کنید و به آرامی آن را به پوست سر و موهایتان مالیده و حدود ۲۰ دقیقه ماساژ دهید. موهایتان را شانه کنید و با یک حوله‌ی داغ به مدت نیم ساعت آنرا بپوشانید. این روش فولیکول‌های موهایتان را تغذیه می‌کند و فر موهایتان را صاف می‌سازد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



    طریقه صاف کردن موهای کوتاه فر - مجله پزشکی دکتر سلام
    www.hidoctor.ir/37546_طریقه-صاف-کردن-موهای-کوت...

Translate this page
Aug 20, 2014 - طریقه صاف کردن موهای کوتاه فر,:مو یک نوع خاص از پوست است. ... مامایی، آموزش پرستاران و جامعه ی مامایی، مراقبت از بیمار، بصورت عمومی و تخصصی ...
آیا صاف کردن مو ضرر دارد؟ ، صاف کردن مو، آموزش صاف کردن مو ...
www.akairan.com/khanevadeh/.../201292625910.htm...
Translate this page
صاف کردن موی سر,صاف کردن مو با اتو,صاف کردن موهای مجعد,صاف کردن مو با گلت,صاف ... البته حواستان باشد که حجم ظاهری موهای صاف از موهای فر کمتر است و نباید با ...
۴ راه برای صاف کردن موهای فر - سرخاب سفیداب
sorkhabsefidab.com/.../4-ways-to-straighten-curly-hair...
Translate this page
Oct 5, 2013 - شیر نارگیل، عسل، آب لیمو، روغن زیتون، تخم مرغ و روغن موی گرم، محصولاتی هستند که برای صاف کردن موهای فر بکار می‌روند. در این مطلب ۴ راه مختلف ...
آموزش صاف کردن مو بدون مواد یا اتو | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/2580
Translate this page
Mar 25, 2011 - 1x1.trans آموزش صاف کردن مو بدون مواد یا اتو. 20 Optimized آموزش .... موهای من نسبتا فر و وزه بخوام برای همیشه صاف بشن باید چیکار کنم؟؟؟؟؟ [پاسخ].
بهترین راه صاف کردن موهای وز !! - بیتوته
www.beytoote.com/.../best-path-strain-hair-splendor.h...
Translate this page
موهای وزی دارم که صاف کردن آنها برایم بسیار سخت است به همین دلیل آنها را همیشه پشت سر گلوله... ... بله البته، موهایی که فر ریز داشته و یا حالت وز دارند باید مراقبتهای خاص آنها را انجام داد تا آنها را به .... آرایش چشم,آموزش تصویری آرایش چشم فصل هاي سرد ...
۴ راه برای صاف کردن موهای فر - مجله اینترنتی تناسب اندام
fitnessmagazine.ir/hair/4-ways-to-straighten-curly-hair/
Translate this page
Oct 5, 2013 - شیر نارگیل، عسل، آب لیمو، روغن زیتون، تخم مرغ و روغن موی گرم، محصولاتی هستند که برای صاف کردن موهای فر بکار می‌روند. در این مطلب ۴ راه مختلف ...
صاف کردن فوری مو در خانه - نمناک
namnak.com/13654-صاف-کردن-فوری-مو.html
Translate this page
صاف كردن مو در خانه و روش صاف كردن مو و راههاي صاف كردن موي فر و زیبایی مو و نکات آرایشی مو را در نمناک ببینید. ... روشهای صاف کردن موها به خصوص موهای فر در چند مرحله با لوازم ساده انجام می شود. .... آموزش تصویری باریک کردن بینی با روشهای آرایشی.
صاف کردن موهای فر کوتاه - نمناک
namnak.com/8081-موهای-فر-.html
Translate this page
روشهای صاف کردن موهای فر و صاف کردن موهای فر و شیوه صاف کردن موهای فر را در سایت نمناک بخوانید. ... خانم هایی که موهای فر و کوتاهی دارند برای آرایش موهایشان همیشه با مشکل روبرو می شوند که در .... آموزش تصویری باریک کردن بینی با روشهای آرایشی.
بهترین روش برای صاف شدن دائم موی سر | سایت تفریحی بهارفا
fun.baharfa.com/بهترین-روش-برای-صاف-شدن-دائم-مو...
Translate this page
آموزش درست کردن دسر مخصوص هویج کلاسیک [caption id="attachment_106259" ... خانمهایی که موهایی مجعد و فر دارند همیشه در آرزوی داشتن موهای صاف و لخت هستند امروزه ...
آموزش صاف کردن مو بدون سشوار و اتو!!!!! - آپارات
www.aparat.com/.../آموزش_صاف_کردن_مو_بدون_سشو...
Translate this page
Jul 16, 2013 - Miss.TIGER آموزش صاف کردن مو بدون سشوار و اتو!!!!! آموزش , سشوار , اتو مو , , Miss.TIGER.

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 669
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سیستم وبلاگ دهی -سیستم وبلاگدهی