اکستنشن موی سر
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

اکستنشن موی سر

 

 

 

دیگر هیچ‌کس غم و غصه موهای کم پشت‌اش را نمی خورد؛ حدود 10سالی است که اضافه كردن مو (ا‌كستنشن) در لابه‌لای موهای طبیعی باب شده.

البته بیش از 35 سال از همگانی شدن این فرایند زیبایی می گذرد.

اکستنشن موها و فرکردن موها برای افزایش حجم مو و ضخامت موهای نازک امروزه کاربرد وسیعی دارد. البته بسته به تکنیک انجام آن و مهارت فرد، گاهی باعث افزایش ریزش مو می شود.

2 نوع عمده اکستنشن مو وجود دارد: 1- موهای طبیعی انسان 2- موی مصنوعی

 

موهای طبیعی انسان ممکن است بیشتر مورد توجه افراد متقاضی قرار بگیرد ولی این موها بسیار گران هستند.

البته می‌توانید رنگ این موهای اضافی را متفاوت از موهای طبیعی خودتان انتخاب كنید تا به‌عنوان های‌لایت یا مش استفاده شوند.

این موها اگر جنس مناسبی داشته و توسط یک متخصص، لابه‌لای موهای طبیعی اضافه شوند، كاملا با موهای طبیعی مخلوط شده و غیرقابل تشخیص خواهند بود. روشهای متعددی برای اتصال این موها وجود دارد.

یكی از ساده‌ترین روش‌های اکستنشن، به این ترتیب است که ابتدا یك دسته ی باریك از موهای شما جدا شده و كمی بالاتر از ریشه موها، محلول چسبناك خاصی مالیده می‌شود و یك دسته ی باریك از موهای اكستنشن روی آن قرار می‌گیرد.

به وسیله گیره یا انبرك ویژه‌ای، این موها به هم فشرده شده و حرارت انبرك، چسب را ذوب كرده و موهای مصنوعی به موهای طبیعی می‌چسبند.

این روش به اتصال حرارتی معروف است. البته علا‌وه بر این روش، با كلیپس و نخ نیز می‌توان موهای مصنوعی را به موهای طبیعی متصل كرد.

از جمله سایر روش ها Clip-on Extension که توسط کلیس های خاص به موهای فرد وصل می شود و به راحتی قابل جدا کردن در خانه است.

روش دیگر پیچاندن به سایر موها است که از ریشه به موها وصل و پیچانده می شود. در این روش نیز مانند روش قبل حجم و ضخامت و طول موها بیشتر می شود ولی احتمال ریزش مو و آسیب مو در این روش بیشتر است.

در روش دیگر موها درست از زیر به پوست سر وصل می شود که توسط تکنسین های حرفه ای انجام می شود. در این روش میزان آسیب به اندازه روش قبل نیست ولی امکان نازک شدن موها و آسیب به موها هست.

اکستنشن مو می تواند موها را پرتر و سالم تر به نظر برساند و حتی برای بعضی افراد دچار ریزش مو و موی نازک یک جایگزین محسوب می شود. ولی باید توجه کرد استفاده از اکستنشن هایی که به موهای اصلی وصل می شوند امکان ریزش مو را چند برابر می کند چرا که با کشیدن موهای خود فرد شانس آسیب به فولیکول مو و شکسته شدن مو از ناحیه اتصال را به همراه دارد. برای کاهش مضرات اکستنشن زمان ماندن مو باید کاهش یابد و تقویت سایر موها انجام شود و تا حد ممکن از روشهای اتصال استفاده نشود.

شما می‌توانید طول موهایتان را حداكثر 26 یا 30 سانتی‌متر بلند کنید. به این نكته توجه كنید كه هر چه طول موهای مصنوعی و مقدار آنها بیشتر باشد، فشار بیشتری به پوست سرتان می آید، چون وزن این موها زیاد خواهد شد.

فشار زیاد ممكن است باعث آسیب و ریزش موهای طبیعی و كم‌پشت شدن آنها شود. بهترین طول موی اضافه شده برای خانمی كه قد متوسطی دارد، 22سانتی‌متر یا كوتاه‌تر از آن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



    همه چیز در مورد اکستنشن مو که باید بدانید ... - آکاایران
    www.akairan.com/khanevadeh/.../20131213048.html

Translate this page
در این صورت از اسپری مرطوب کننده مو استفاده کنید. این خارش طبیعی است. بعد از چند روز پوست سر به اکستنشن عادت می کند. ممکن است اوایل هنگام خواب در قسمت هایی ...
You visited this page on 1/23/16.
اكستنشن مو منافع و مضرات - مرکز تحقیقات پوست و سالک
sdlrc.mui.ac.ir/1391-05.../1391-06-13-04-48-25.html
Translate this page
2 نوع عمده اکستنشن مو وجود دارد: 1- موهای طبیعی انسان 2- موی مصنوعی ... در روش دیگر موها درست از زیر به پوست سر وصل می شود که توسط تکنسین های حرفه ای انجام می ...
Images for ‫اکستنشن موی سر‬‎Report images

    Image result for ‫اکستنشن موی سر‬‎
    Image result for ‫اکستنشن موی سر‬‎
    Image result for ‫اکستنشن موی سر‬‎
    Image result for ‫اکستنشن موی سر‬‎
    Image result for ‫اکستنشن موی سر‬‎

More images for اکستنشن موی سر
آیا اکستنشن مو مفید است یا مضر - که
www.irannaz.com/news_detail_20649.html
Translate this page
اكستنشن كه این روزها خیلی از زن‌ها و حتی دختران جوان به آن علاقه‌مند شده‌اند، روشی است كه آرایشگر‌ها آن را برای پرپشت‌تر و ضخیم‌تر نشان دادن موهای سر استفاده می‌كنند.
اکستنشن مو بدون آسیب به مو با روش رافل | رژلب - سایت ...
rojelab.com/.../192-اکستنشن-مو-بدون-آسیب-به-مو-با...
Translate this page
Apr 28, 2014 - اکستنشن مو. ... کاهش می‌یابد، بنابراین موها دیرتر از کف سر شما فاصله می‌گیرند. ... قرار دادن این موها در زیر سر، موجب نامرتب شدن و گره خوردن‌شان به ...
هشدار: بلایی که بر سر موهای این زنان آمده است +عکس
www.niksalehi.com/special/archives/013465.php
Translate this page
Feb 7, 2013 - اکستنشن مو موجب سردردهای وخیم، ریزش مو شدید و آسیب دائمی و تاسی سر می شود. اکستنشن مو که در آن ترکیبی از موهای واقعی یا مصنوعی را به وسیله ...
راهنمای كامل استفاده از اكستنشن مو - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › سلامت › زیبایی
Translate this page
Nov 26, 2012 - در این صورت از اسپری مرطوب‌كننده مو استفاده كنید. این خارش طبیعی است. بعد از چند روز پوست سر به اكستنشن عادت می‌كند. ممكن است اوایل هنگام ...
وصل کردن اکستنشن به مو - آپارات
www.aparat.com/v/.../وصل_کردن_اکستنشن_به_مو
Translate this page
تک رژ ( آرایشی ) اموزش گام به گام وصل کردن اکستنشن به موهاwww.takroj.ir وصل کردن اکستنشن به مو اکستنشن , آموزش ارایشگری , , تک رژ ( آرایشی )
عوارض و ضررهای اکستنشن مو - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/3689_عوارض-و-ضررهای-اکستنشن-م...
Translate this page
Mar 11, 2013 - اكستنشن كه این روزها خیلی از زن‌ها و حتی دختران جوان به آن علاقه‌مند شده‌اند، روشی است كه آرایشگر‌ها آن را برای پرپشت‌تر و ضخیم‌تر نشان دادن موهای سر ...
مرکز تخصصی اکستنشن مو لاینی و بافت مو - اکستنشن مو
hairextension.blogfa.com/category/1

    Translate this page
    مرکز تخصصی اکستنشن مو لاینی و بافت مو - اکستنشن مو - اولین نیستیم اما بهترینیم ... مو میباشد با تفاوت اینکه از موهای متری (سر دوخت) برای این. روش استفاذه ...

 





:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سیستم وبلاگ دهی -سیستم وبلاگدهی