ابرو برداشتن
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ
حتما میدانید مهمترین قسمت در آرایش صورت خانمها ، آرایش چشمها میباشد و قسمتی که بیشترین تاثیر را در زیباتر جلوه دادن چشمها بازی میکند ، فرم ابروهاست. در این مطلب به قواعد کلی برداشتن ابرو و مرتب کردن ابرو خواهیم پرداخت و در انتها وسیله ای معرفی میشود که کمک فراوانی در راحتتر و دقیقتر برداشتن ابرو مینماید.

آرایش ابرو

 

 ابروها كمك میكنند كه چشمها و صورت قشنگی واقعی خودشان را بیشتر نشان دهند، البته در صورتی كه مرتب و فرم گرفته باشند.
باید بیشتر سعی كنیم كه ابروها را تا حد امكان طبیعی نگهداریم. بعضی ابروها فقط نیاز به برداشتن چند تار مو بعضی با تغییر دادن فرم، كامل میشوند. البته موقع برداشتن ابرو باید توجه داشت كه موها یكی یكی و در جهت رشد مو برداشته شوند. برای برداشتن ابرو حتما لازم است چند نكته رعایت شود.
باید تو.جه داشته باشیم كه چگونه فرم
ابروها را پیدا كنیم. مداد را در امتدا بینی تا گوشه داخلی چشم میگذاریم، به این ترتیب خط شروع ابرو مشخص میشود. موهای بین دو ابرو را باید برداشت. مداد را كنار بینی میگذاریم به طوریكه امتداد آن از وسط مردمك چشم بگذرد، و یا به طور عمودی روی صورت قرار میدهیم تا از كنار لبه خارجی چشم عبور كند. حال محل بالاترین نقطه ابرو را مشخص میكنیم. مداد را كنار بینی، در مسیری كه از گوشه خارجی چشم عبور میكند قرار میدهیم تا نقطه انتهایی ابرو را مشخص كنیم.
ابروی خوش فرم به زیبایی و جذابیت صورت میفزاید تا حدی كه حتی با حركت ابرو و چشم میتوانیم احساس خودمان را نیز ابراز كنیم. وقتی ابروها باریك و بالا هستند به صورت حالتی میدهند كه بیننده را بیشتر متوجه ابروها میكند تا سایر اعضای صورت.
كمی رو به پایین باشد نگاهی خالی و بیتفاوت به چشم میدهد.
ابروهای پهن و نزدیك به هم چهره را اخم آلود و ترشرو نشان میدهد.
فاصله طبیعی بین دو چشم در ابروهای طبیعی برابر است با پهنای یك چشم.
در چشم های نزدیك به هم باید فاصله ابروها را به اندازه پهنای یك چشم بگیریم و اشكالی ندارد كه مداد اندازه گیری كمی در گوشه داخلی چشم به طرف چشم قرار بگیرد.
برای چشم های دور از هم نیز فاصله دو ابرو را به اندازه یك چشم فرض میكنیم و مداد را جهت اندازه گیری كمی داخل تر قرار میدهیم، البته در گوشه خارجی چشم.1
در بعضی افراد ابروها رو به پایین رشد میكنند كه حتما باید آنها را با قیچی كوچك مخصوص ابرو و مژه كوتاه كنیم و جالب است كه در این نوع ابروها حتی مژه ها هم مسیر رشدشان به طرف پایین است و مستقیم همه آنها را میتوانیم به وسیله فر مژه تاب بدهیم.
---------------------------
زیبا ساختن
ابروها میتواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد كند. منظور من فقط تغییر سبك ظاهر نیست، بلكه حالت چهره شماست. ابروهایی كه شكل زیبایی دارند مانند قابی برای چشمان شما هستند، درست مانند موهای آرایش كرده كه قاب چهره است و قاب عكس كه زیباساز یك نقاشی زیبا میتواند باشد. اقراق نیست اگر بگوییم كه شكل ابرو میتواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد.
قبل از شروع، نكات زیر را بیاموزید:
ابروهای شما از كجا باید آغاز شوند؟
مداد را در كنار بینی به صورت عمودی نگه میداریم نقطه طلاقی مداد با ابرو، همان محل شروع ابرو شماست.
بلندترین نقطه ابرو باید كجا باشد؟
مدادی را در كنار بینی به سمت قسمت خارجی عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم) نگه دارید . محل طلاقی مداد با ابرو، محل بلندترین نقطه ابروی شما را مشحص میكند.
نقطه پایانی ابرو كجاست؟
مدادی را طوری نگهدارید كه امتداد آن از كنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد. محل طلاقی مداد با ابروی شما دقیقا نقطه پایانی ابروی شماست.
شكل درست ابرو را پیدا كنید؟
وقتی به ابروی خودتان نگاه میكنید، باید دو خط مرئی وحود داشته باشد. یكی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا نقطه انتهای ابرو. این خطوط باید ممتد و بدون قطعی باشند و در انتها نازك شود.
نكته:
اگر تا كنون ابرویتان را برنداشته اید، بگذارید اولین بار یك شخص متخصص این كار را برای شما انجام دهد و ابرویتان را شكل بدهد. و همچنین این را به یاد داشته باشید كه همیشه در جهت رشد مو ابروانتان را بردارید. این مسئله درد ناشی از كنده شدن مو را كم میكند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش قدم به قدم اصلاح ابرو (+تصاویر)
www.nazweb.ir/news_detail_2952.html
Diese Seite übersetzen
ابروها بی شک یکی از اجزا اصلی صورت می باشد که در حالت چهره تاثیر شگفت انگیزی دارد نازوب شکل ابرو میتواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن آموز.
آموزش برداشتن و قرینه سازی ابرو
rojelab.com/video/videos/270/
Diese Seite übersetzen
08.12.2013 - جدیدترین مدل های یافت و شینیون از آکادمی شینیون بخشی.
آموزش برداشتن ابرو همراه با تصاویر - جذاب
www.jazzaab.ir/news_detail_1851.html
Diese Seite übersetzen
برداشتن ابرو : برای فرم دادن به ابرو باید نوع چهره را در نظر گرفت و به دیگر اعضاء چهره تعادل بخشید ، توجه داشته باشید موهای ابرو حدود سه مرتبه آهسته تر از موی سر ...
جینا | عکسـ ها و مطالبـ داغ - اصول کلی برداشتن ابرو + موچین ...
jina.ir/post/139
Diese Seite übersetzen
در این مطلب به قواعد کلی برداشتن ابرو و مرتب کردن ابرو خواهیم پرداخت و در انتها وسیله ای معرفی میشود که کمک فراوانی در راحتتر و دقیقتر برداشتن ابرو مینماید.
آموزش برداشتن ابرو همراه با تصاوير - پرشین وی
www.persianv.com/ziba/030026.php
Diese Seite übersetzen
15.07.2008 - برداشتن ابرو : براي فرم دادن به ابرو بايد نوع چهره را در نظر گرفت و به ديگر اعضاء چهره تعادل بخشيد ، توجه داشته باشيد موهاي ابرو حدود سه مرتبه ...
4 اصل طلایی در برداشتن ابرو! - سیمرغ
seemorgh.com › ... › آرایش و زیبایی
Diese Seite übersetzen
20.08.2008 - 4 اصل طلایی در برداشتن ابرو!. ابروی خانمها خیلی اهمیت دارد ولی به آن توجه نمی‌كنند، این خیلی بداست. Bobbi Brown آرایشگر مشهور و نویسنده ...
ابرو برداشتن با این نکات کلیدی درباره صورتتان - زنجفیل
www.zanjefil.com/ابرو-برداشتن-با-این-نکات-کلی...
Diese Seite übersetzen
گاهی وقتها تنها با برداشتن چند دانه تارمو کل ابروی ما خراب می شود و مدتها باید چهره خود را با ابروهای تابه تا و گاهی تراشیده تحمل کنیم. این نکات را در مرتب کردن ابرو ...
آموزش برداشتن ابرو به روش حرفه‌ای - ستاره
setare.com/fa/.../آموزش-برداشتن-ابرو-به-روش-حرفه‌ا...
Diese Seite übersetzen
16.09.2015 - ایجاد بهترین شکل برای ابرو بدون به خطر انداختن ظاهر طبیعی آن هدفی است که شما در برداشتن ابرو دنبال می‌کنید. زمانی که از مداد ابرو برای ...
آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ای – جديدترين ...
www.momtaznews.com/آموزش-تصویری-برداشتن-ا...
Diese Seite übersetzen
پیش از ابرو برداشتن، آن را با مداد پر کنید. به گفته سانیا: “با این کار، ابرو را زیادی برنمی دارید” وی با استفاده از مداد اریب خود به صورت زاویه عمودی از سر ابرو که ...
آموزش تکنیکی؛ آنچه هنگام اصلاح ابرو باید رعایت کنید
jamejamonline.ir/sara/1883633018962926710
Diese Seite übersetzen
28.03.2015 - برای شروع اصلاح ابرو، مداد را در کنار بینی به صورت عمودی نگه دارید، نقطه طلاقی مداد با ... برداشتن ابرو را از داخل ابرو به سمت خارج ابرو انجام دهید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 




:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سیستم وبلاگ دهی -سیستم وبلاگدهی