آموزش اکستنشن مژه
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

در این آموزش ، مرحله به مرحله چگونگی چسباندن مژه مصنوعی را شرح می دهیم:

 

ابزار مورد نیاز: مژه مصنوعی، چسب مژه ، موچین

 

 ابزار اختیاری: خط چشم مایع یا سایه چشم تیره، قلموی کوچک آرایشی

 

  آموزش چسباندن مژه مصنوعی و بایدها و نبایدهای آن

 

 استفاده از مژه مصنوعی باید در آخرین مرحله آرایش چشم باشد. بنابراین پیش از آن، سایه چشم و خط چشم را بزنید و در آخر نوبت به مژه مصنوعی می رسد.

 

دلیل آنکه در آخر از آنها استفاده می کنیم این است که شما می خواهید مژه ها کاملا مشکی و تمیز باشند و نمی خواهید آنها با پودر سایه و دیگر مواد آلوده شود. اگر در همان ابتدا استفاده کنید ، پر از پودر سایه می شود. به گزارش پرشین وی می توانید پیش از استفاده از آن یک لایه نازک ریمل نیز بزنید ولی چندان لازم نیست.

 

مرحله 1: مژه مصنوعی ها را از جعبه در آورید. با استفاده از موچین یا انگشتانتان، به آرامی مژه ها را بلند کنید، اگر فشار زیادی به خرج دهید به مژه ها صدمه می زنید.

 

مرحله 2: با استفاده از انگشت اشاره یا شست دو سر انتهایی مژه را بگیرید و به پایین متمایل کنید.به آرامی آن را به اندازه یک سانتی متر با دست بالا و پایین ببرید. این کار باعث کشیده شدن آن شده و آن را از سفت بودن بیش از حد در می آورد. در عین حال این کار کمک می کند تامژه ها بهتر به روی پلک بنشیند. (همانند بادکنک که پیش از باد کردن آن را کمی می کشید تا از حالت خشکی و سفتی اولیه خارج شود)

 

مرحله 3: در این مرحله باید امتحان کنید که آیا طول مژه ها اندازه پلک شما است یا خیر، اگر چشمان کوچکتری دارید باید کمی از آن را قیچی کنید. با نگه داشتن بر روی چشم آن را اندازه کنید. باید دقت کنید که از کجا مژه های طبیعی شما شروع شده (از گوشه داخلی) و اضافه آن را از گوشه خارجی اندازه بگیرید.

 

 مرحله 4: با قیچی قسمت اضافه آن را ببرید. می توانید دوباره روی مژه های خود قرار دهید ببینید به اندازه کافی کوتاه شده است یا خیر.

 

مرحله 5: کمی از چسب مژه را بر روی یک سطح تمیز بریزید. به طور مستقیم از داخل تویوپ چسب به مژه ها نزنید. چرا که مقدار زیادی چسب خارج می شود و مژه ها را خراب می کند.

 

  آموزش چسباندن مژه مصنوعی و بایدها و نبایدهای آن

 

 مرحله 6: با هر وسیله ای که دوست دارید می توانید چسب را به مژه بزنید (می توانید از قسمتی از موچین و یا از خلال دندان برای زدن چسب استفاده کنید.)

 

مرحله 7: توجه داشته باشید که لایه نازکی چسب به آن بزنید ولی در قسمت های انتهایی مژه کمی چسب بیشتر بزنید، چرا که نقاطی است که به راحتی چسب باز می شود.

 

 مرحله 8: با موچین مژه را بلند کنید، آن را در وسط نگه دارید. موچین را تا خط مژه ببرید ولی نه آنکه با چسب آن برخورد کند.

 

مرحله 9: دشوار است که مستقیم به آینه نگاه کنید و مژه ها را بچسبانید. راحت ترین روش آن است که بنشینید یا کامل بایستید و کمی سر خود را به سمت عقب کج کنید، تا وقتی که مستقیم نگاه می کنیدچشم هایتان مسلط شود و بهتر خط مژه خود را ببینید. مژه را تا جایی که می توانید نزدیک خط مژه ببرید. باید آنها را بر روی پلک قرار دهید نه بر روی مژه هایتان. پیش از آنکه به پوست بچسبانید ، خطوط آن را کنترل کنید تا در ابتدا و انتهای مژه های طبیعی خودتان باشد.

 

  آموزش چسباندن مژه مصنوعی و بایدها و نبایدهای آن

 

 مرحله 10: به محض آنکه مژه ها با خط مژه های خودتان هم تراز شد. با موچین ابتدای مژه ها رابگیرید و به پلک فشار دهید. بازهم یادآوری می کنیم که آن را بر روی خط طبیعی مژه قرار دهید و نزدیک مجرای اشک نباشد و گرنه در تمام مدت آبریزش چشم و احساس فشار بر روی چشم را خواهید داشت. باید فضای کوچکی خالی باشد. این کار را سریع انجام دهید تا چسب خشک نشود.

 

مرحله 11: این کار را در کل خط مژه مصنوعی انجام دهید و با موچین کمی به پوست فشار دهید تا بچسبد.

 

مرحله 12: برای اطمینان از محکم شدن آن از یک قلمو و یا یک ابزار اسفنجی استفاده کرده و به روی کل خط مژه بکشید تا کامل بر روی پوست محکم شود.

 

  آموزش چسباندن مژه مصنوعی و بایدها و نبایدهای آن

 

مرحله 13: یک الی دو دقیقه صبر کنید تا چسب کامل خشک شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




    آموزش جدید ترین اکستنشن و کاشت مژه 2014 همراه با مدرک
    www.aparat.com/.../آموزش_جدید_ترین_اکستنشن_و_...

Translate this page
Oct 20, 2014 - بهترین آموزشگاه آرایش زنانه شمال تهران مجهز 09368384941 آموزش جدید ترین اکستنشن و کاشت مژه 2014 همراه با مدرک مجموعه آموزشی و آرایشی شمال ...
اکستنشن مژه - آپارات
www.aparat.com/v/Qs4fJ/اکستنشن_مژه
Translate this page
سالن اکستنشن مژه اکستنشن , مژه , , مهتا.سالن. ... آموزش پرپشت کردن مو با اکستنشن. پخش گیسو ... COSMETISSE Eyelashes سرم تقویت کننده مژه کازماتیس.
Images for ‫آموزش اکستنشن مژه‬‎Report images

    Image result for ‫آموزش اکستنشن مژه‬‎
    Image result for ‫آموزش اکستنشن مژه‬‎
    Image result for ‫آموزش اکستنشن مژه‬‎
    Image result for ‫آموزش اکستنشن مژه‬‎
    Image result for ‫آموزش اکستنشن مژه‬‎

More images for آموزش اکستنشن مژه
آموزش اکستنشن مژه - زیباشو دات کام
www.zibasho.com/forum/showthread.php?tid=2555
Translate this page
Nov 22, 2013 - 2 posts - ‎1 author
اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می‌سازند و در میان مژه ها قرار می‌دهند . به هر یک از چشم‌های شما می‌توان مژگان مصنوعی چسباند اما به ...
آموزش اکستنشن مژه ها | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/5712
Translate this page
Jan 31, 2012 - اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می‌سازند و در میان مژه ها قرار می‌دهند . به هر یک از چشم‌های شما می‌توان مژگان مصنوعی چسباند اما به ...
اموزش تصویری عملی کاشت مژه مصنوعی توسط خود شخص در خانه
mod20.ir/.../اموزش-تصویری-عملی-کاشت-مژه-مصنوعی...
Translate this page
اموزش تصویری عملی کاشت مژه مصنوعی توسط خود شخص در خانه,کاشت مژه,چسباندن مژه مصنوعی,اموزش ارایش,چگونگی استفاده از مژه مصنوعی,بهترین چسب مژه,اموزش خود ...
5 توصیه در مورد اکستنشن مژه ها (کاشت مژه مصنوعی) - بیتوته
www.beytoote.com/.../should3-eyelash-extensions.htm...
Translate this page
نکاتی در خصوص اکستنشن مژه یا کاشت مژه مصنوعی,ماندگاری اکستنشن مژه,عوارض و خطرات کاشت مژه مصنوعی,نکاتی در خصوص چشب اکستنشن,پس از کاشت مژه ...
آموزش اكستنشن مژه
rojelab.com/video/videos/56/
Translate this page
Jan 4, 2013 - جدیدترین مدل های یافت و شینیون از آکادمی شینیون بخشی.
آموزش کاشت مژه - آموزش کاشت شکوه
shokohnail.persianblog.ir/page/eyelash
Translate this page
ست کامل کاشت مژه به همراه سی دی و جزوه آموزشی شامل : چسب کاشت مژه بدون گاز و حرارت : 55.000 تومان. ریمور کاشت مژه : 25.000 تومان. محلول ضد عفونی کننده کاشت مژه ...
اموزش کاشت مژه - انجمن تخصصی آرایشگران
www.arayeshgaran.com/Thread-اموزش-کاشت-مژه
Translate this page
Apr 24, 2013 - اموزش کاشت مژه چسب و مژه ها را آماده کنید و دو موچین منحنی و صاف را نیز تهیه کنیدتمامی مواد و تجهیزات باید استرلیزه و ضد عفونی شوند دستها را ...





:: بازدید از این مطلب : 920
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سیستم وبلاگ دهی -سیستم وبلاگدهی