آموزش رایگان کاشت مژه
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

داشتن مژه های بلند و زیبا نقش بسیار مهمی در زیبایی خانم ها بازی می کند .کاشت مژه های طبیعی که می توانند به صورت دائمی و موقت باشند توسط پزشکان و متخصصان زیبایی، با عمل جراحی ،لیزر و همچنین با روش های بدون جراحی انجام می شود. در این مقاله، طریقه کاشت مژه،خوب و مناسب بودن آن، عوارض، مزایا و معایب، هزینه و نرخ کاشت مژه توضیح داده می شود. مرکز زیبایی ابروشن با سال ها تجربه در زمینه کاشت مژه و با بهرگیری از بهترین پزشکان و متخصصان مفتخر است تا به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان بپردازد.

روش کاشت مژه طبیعی چگونه است؟

در روش کاشت مژه طبیعی ، مژه های مصنوعی  مجزا به صورت یکی یکی با استفاده از چسب روشن یا مشکی طبیعی با دوام مخصوصی به مژه های طبیعی شما وصل می شوند. در صورتی که این مژه ها به درستی وصل شوند، نه شما و نه هیچ کس دیگری نمی توانید آنها را از مژه های طبیعی تشخیص دهید.
کاشت مژه های نیمه دائمی برای شما مژه هایی بزرگتر، ضخیم تر و طبیعی تر عرضه می کند. این مژه ها به قدری طبیعی به نظر می رسند که هیچ کس متوجه نمی شود که این مژه های شما نیست!  بسیاری از هنرپیشگان معروف از کاشت مژه استفاده کردند که از جمله آنها می توان به نیکول کیدمن، پاریس هیلتون و غیره اشاره کرد. اما برای کاشت مژه حتما نباید یک هنرپیشه معروف باشید. کاشت مژه در همه جای دنیا در بین زنان رواج پیدا کرده و بسیاری از زنان به آن وابسته شده اند!
بهتر است پول خود را خرج کنید! متخصصان کاشت مژه در این طریقه زیبایی تکامل یافته جدید که مژه های طبیعی شما را گسترش داده و توجه همه را به چشم های شما جلب می کنند، مجرب هستند.  می توان برای همیشه یا برای مناسبت های خاص کاشت مژه انجام داد.  مژه هایی که به مژه های انسان وصل می شوند نیمه دائمی هستند و از فیبرهای مصنوعی ساخته شده اند. مژه به صورت یکی یکی به مژه های طبیعی شما وصل می شوند. با مراقبت های مناسب و مراجعات بعدی مژه ها برای مدتی طولانی دوام خواهند داشت. به صورت طبیعی، مژه طبیعی فرد هر 60 تا 90 روز می افتد و یک مژه جدید فورا جای آن رشد می کند. از این رو، باید مراجعات دیگری برای پر کردن مژه های افتاده داشت.توصیه می شود هر دو تا سه هفته به متخصص پوست و مو مراجعه کنید، اما زمان مراجعه برای هر فرد متفاوت است.چرخه مژه طبیعی و همچنین نحوه مراقبت شما از مژه ها بر میزان دوام مژه ها تاثیر می گذارد. کمی پول خرج کنید. با مراجعات منظم به کلینیک باعث شوید که مژه های مصنوعی شما بیش از یک سال دوام داشته باشند.

مژه مصنوعی چیست؟

مژه های مصنوعی رشته های مجزایی هستند که برای شبیه شدن به مژه طبیعی انحنا پیدا کرده اند. این مژه ها طول و ضخامت مژه طبیعی شما را دارند و در طول ها و ضخامت های مختلف موجود هستند. این مژه ها به صورت یکی یکی به مژه های شما وصل می شوند. هیچ نیازی به ریمل مژه و ابرو نیست، اگر چه استفاده از یک ریمل مژه و ابروی آبی  مطلوب است. نتیجه مژه هایی ضخیم تر،بزرگتر و قابل توجه است که در حین دوش گرفتن، شنا کردن، خوابیدن یا ورزش کردن نمی افتند و مشکلی بوجود نمی آورند.
کاشت مژه را می توان به صورت همیشگی یا برای مناسبات های خاص انجام داد. کاشت مژه باعث روشن شدن و بیشتر جلوه دادن چشم های شما می شود. این روش زیبایی در طول چند سال گذشته به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، زیرا مژه های کاشت شده بسیار طبیعی به نظر می رسند. چه می خواهید کاشت مژه را برای  ظاهر همیشگی خود، روز عروسی خود یا فقط آخرهفته و در تعطیلات انجام دهید، پول خرج کنید!  متخصصان یک روش فوق العاده برای تغییر قابل توجه  چهره شما دارند.
در طول انجام کاشت مژه، مژه های مصنوعی مجزا به صورت یکی یکی  به مژه های مجزای طبیعی شما  چسبیده می شود، به همین دلیل است که این روش زیبایی وقت زیادی می گیرد.

مدت زمان کاشت مژه

کاشت مژه در حدود سه هفته طول می کشد. چند سال پیش کاشت مژه ای که انجام دادم در مدت زمان کمتری انجام شد. به جلسات بعدی نرفتم. از ساحل برگشتم و  تنها  مژه های کم دوام تر خود، یعنی مژه های طبیعی خودم را داشتم.

آیا کاشت مژه برای من خوب است؟

کاشت مژه را نمی توان همیشه انجام داد. عوامل زیر بر کاشت مژه تاثیر گذار هستند.
طول: می توانید طول مژه های خود را دو برابر کنید. اما اگر بیشتر از دو برابر شد، مژه های مصنوعی و طبیعی سریع تر می افتند. پهنای مژه های مصنوعی بین 0.10 تا 0.30 میلی متر است، اما توصیه می شود پهنای آن بیشتر از 0.20 میلی متر نشود. در صورتی که مژه های ضعیفی داشته باشید افزایش بیش از حد پهنای مژه به آنها آسیب می زند.
فرآیند: باید دراز بکشید و بالشتک هایی روی مژه های پایین شما قرار داده می شود و چشم ها هم باید بسته بمانند. متخصص با استفاده از موچین های ریز یک مژه مصنوعی را داخل چسب می کند و سپس آن را یک میلی متر بالاتر از  ریشه مژه طبیعی، به مژه طبیعی وصل می کند.  کاشت ست کامل مژه های بالایی شما در حدود دو ساعت طول می کشد. اما برای بدست آوردن بهترین نتایج، مژه ها باید به صورت یکی یکی متصل شوند. در صورتی که متخصص زیبایی این کار را در مدت یک ساعت انجام داد یا از شما خواست تا بنشینید، او بوسیله شیوه " پشته سازی" گوشه های مژه را برش می زند. در روش  سه یا چند مژه به صورت همزمان متصل می شوند.
امنیت: بعضی از افراد شاید به چسب حساسیت داشته باشند و چسب باعث سرخی و ورم پوست شود. در صورتی که مژه ها به درستی متصل نشوند، این خطر وجود دارد که پلک های شما در همدیگر گیر کنند.
باید بتوانید با برس ریمل تمیز مژه های خود را شانه کنید. و نباید مصنوعی بودن مژه را متوجه شوید. بعضی از مژه های مصنوعی روی  پوست پلک قرار می گیرند. اگر این اتفاق بیفتد، دردناک است و باید مژه مصنوعی را جدا کرد.
نگهداری: مژه های مصنوعی یک ماه دوام دارند. این مژه ها با افتادن مژه های طبیعی می افتند. روغن وسایل آرایشی دوام چسب مژه را کمتر می کند، مالش مژه ها که باعث ریزش مژه های طبیعی می شوند، باعث افتادن مژه های مصنوعی نیز  می شوند. نیازی نیست آنها را فر بدهید یا حتی ریمل بزنید. اما در صورتی که می خواهید از ریمل استفاده کنید، یک  ریمل آبی آن هم فقط به سر مژه بزنید ( از ریمل های ضد آب استفاده نکنید). برای پاک کردن آرایش دور چشم از یک وسیله تمیز کننده آبی یا ژله ای  و یک اپلیکاتور نوک اسفنجی یا پارچه بدون کرک استفاده کنید. همچنین برای تمیزنگه داشتن مژه ها می توانید از شوینده بچه استفاده کنید. پس از کاشت، مژه ها را خشک نگه دارید. در 24 ساعت اول پس از کاشت مژه، هیچ فعالیتی که باعث شود بدن عرق کند را انجام ندهید و در 48 ساعت اول شنا و سونا نروید.

کاشت مژه به روش عمل جراحی

جراحی کاشت مژه دائمی مهارتی است که متخصصان زیبایی برای انجام آن به  تخصص و تبحر زیادی نیاز دارد. یک حرکت اشتباه باعث آسیب رساندن به مژگان طبیعی می شود. به نظر می رسد که این روش خیلی ساده است: برداشتن یک مو از پشت ( معمولا 50 مو برای هر چشم) و پیوند آن به پلک بالایی. جراحی کاشت مژه دائمی تحت بیهوشی موضعی و بین نیم ساعت تا دو ساعت طول می کشد. و روش آن مشابه روشی است که برای کاشت  مو در افراد مبتلا به طاسی ناحیه ای استفاده می شود. پس از اینکه  جراحی با موفقیت به پایان رسید، در عرض  چند هفته، مالک خوشحال مژه های ضخیم ظاهر زیبایی پیدا می کند.

تا به حال، پزشکان موفق نشده اند مشکلات و عوارض جانبی این نوع جراحی را مشخص کنند. پزشکان فقط به خصوصیات فردی مشتری اشاره می کنند. تنها عیب مشخصی که پزشکان به آن پی برده اند این است که مژه های کاشت شده پس از کاشت قابل رشد هستند و حتی فر می خورند. بنابراین، اگر یک خانم جوان با موهای فر هستید، این روش برای شما توصیه نمی شود.

جدیدترین روش کاشت مژه: لیزر

یکی از روشهای جدید کاشت مزه با لیزر است.این  روش بسیار پیچیده است و به مهارت، تجربه و دانش مخصوصی نیاز دارد. جراحان پلاستیک  هنوز در این زمینه به تجربه کافی دست پیدا نکرده اند و بسیاری از زنان  نباید پیش این افراد بروند. پزشکان متخصص در زمینه جراحی مژه دائمی منکر این نیستند که این روش زیبایی شاید به فرد آسیب برساند. آنها هیچ تضمینی نمی کنند که پس از جراحی  تمام مژه های های شما نمی ریزند.

عوارض، مزایا و معایب

در صورتی که کاشت مژه به درستی انجام شود، مژه های مصنوعی با پوست شما تماس برقرار نمی کنند و حتی متوجه نخواهید شد که مژه مصنوعی دارید. این روش زیبایی بدون درد و بدون ضرر است. مژه های مصنوعی به مژه های دیگر دوخته نمی شوند و هیچ سوراخی در پوست ایجاد نمی شود.  از مزایای این روش این است که نتایج فوری و قابل توجه هستند. مژه ها بلند و زیبا به نظر می رسد. برای استفاده از خط چشم، سایه و لوازم آرایش دیگر مشکلی پیدا نمی کنید.

هزینه

هزینه کاشت مژه حرفه ای بسته به مکان و متخصص تفاوت دارد. به طول کلی، قیمت آن  چیزی بین 200 تا 600 دلار است و بدستمزد میانگین  برای جلسه اول  بین 250 تا 350 دلار است. هر متخصص برای پر کردن مژه های افتاده با مژه مصنوعی دستمزد مخصوص خود را دارد. بعضی از متخصصان برحسب تعداد مژه و بعضی بر اساس مدت زمان هزینه طلب می کنند. شایان ذکر است که هر مشتری نیازهای متفاوتی دارد. سبک زندگی، آب و هوا ( رطوبت، بسیار سرد یا بسیار گرم) و شنا کردن در مدت زمان دوام مژه ها نقش دارند. در اولین جلسه مخصوص پر کردن مژه های افتاده با مژه های مصنوعی که تقریبا دو هفته پس از جلسه ابتدایی است، متخصص می توان جلسات دیگری که برای فوق العاده به نظر رسیدن مژه های جدید نیاز دارید، زمان بندی کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




    اموزش تصویری عملی کاشت مژه مصنوعی توسط خود شخص در خانه
    mod20.ir/.../اموزش-تصویری-عملی-کاشت-مژه-مصنوعی...

Translate this page
اموزش تصویری عملی کاشت مژه مصنوعی توسط خود شخص در خانه,کاشت مژه,چسباندن مژه مصنوعی,اموزش ارایش,چگونگی استفاده از مژه مصنوعی,بهترین چسب مژه ... تبادل لینک رایگان · کاشت ناخن مهرسا · سایت خبری و تفریحی یک نایس · ❤❤❤ کره پیکس ...
You visited this page on 1/29/16.
آموزش کاشت مژه - آموزش کاشت شکوه
shokohnail.persianblog.ir/page/eyelash
Translate this page
سی دی آموزشی کاشت مژه : رایگان. تمامی این محصولات را در یک پک به قیمت 155000تومان تهیه کنید . برای خرید با شماره 09374416360 تماس بگیرید . ۱- مژه های خود را ...
آموزش جدید ترین اکستنشن و کاشت مژه 2014 همراه با مدرک
www.aparat.com/.../آموزش_جدید_ترین_اکستنشن_و_...
Translate this page
Oct 20, 2014 - بهترین آموزشگاه آرایش زنانه شمال تهران مجهز 09368384941 آموزش جدید ترین اکستنشن و کاشت مژه 2014 همراه با مدرک مجموعه آموزشی و آرایشی شمال ...
اکستنشن مژه - آپارات
www.aparat.com/v/Qs4fJ/اکستنشن_مژه
Translate this page
سالن اکستنشن مژه اکستنشن , مژه , , مهتا.سالن. ... اکستنشن مژه. ۱۰,۹۴۳. ۱۴ آبان ۱۳۹۲. آموزشی · اکستنشن. بستن ... آموزش پرپشت کردن مو با اکستنشن · پخش گیسو.
آموزش اکستنشن مژه ها | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/5712
Translate this page
Jan 31, 2012 - اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می‌سازند و در میان مژه ها قرار می‌دهند . به هر یک از چشم‌های شما می‌توان مژگان مصنوعی چسباند اما به ...
آموزش مرحله به مرحله اکستنشن مژه برای خانم ها - تک فارس
www.takfars.ir/آموزش-مرححله-ای-اکستنشن-مژه-برای-خ...
Translate this page
Sep 2, 2013 - مژه‌های مصنوعی که استفاده می‌شود با یک نگاه ساده کاملا قابل تشخیص می‌باشد اما هنگامی که شما اکستنشن مژه انجام می‌دهید ، به سادگی مشخص نمی شود و ...
Images for ‫آموزش رایگان کاشت مژه‬‎Report images

    Image result for ‫آموزش رایگان کاشت مژه‬‎
    Image result for ‫آموزش رایگان کاشت مژه‬‎
    Image result for ‫آموزش رایگان کاشت مژه‬‎
    Image result for ‫آموزش رایگان کاشت مژه‬‎
    Image result for ‫آموزش رایگان کاشت مژه‬‎

More images for آموزش رایگان کاشت مژه
آموزش جدید ترین اکستنشن و کاشت مژه 2014 همراه با مدرک ...
www.akairan.com/filme/.../2015130722128.html
Translate this page
آموزش جدید ترین اکستنشن و کاشت مژه 2014 همراه با مدرک - فیلم آکا, فیلم های آموزشی, فیلم ،دانلود فیلم، اشتراک ویدیو, نوشته شده توسط akairan, زبان persian.
اُاُجوو (OojoO) - آموزش کاشت مژه
www.oojoo.ir/posts/آموزش%20کاشت%20مژه
Translate this page
آموزش جدید ترین اکستنشن و کاشت مژه 2014 همراه با مدرک - آپارات .... ی جاها کمتر میگیرم آموزش کاشت ناخن در صورت گروهی بودن سر گروه رایگان میباشد همه ی مدل ها رو .
آموزش اكستنشن مژه
rojelab.com/video/videos/56/

    Translate this page
    Jan 4, 2013 - جدیدترین مدل های یافت و شینیون از آکادمی شینیون بخشی.

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سیستم وبلاگ دهی -سیستم وبلاگدهی